Είχα γράψει παλαιότερα ότι τo Petsmart που είναι απο τα μεγαλύτερα πετ σοπ στην Αμερική είναι σπόνσορας για υιοθεσίες μόνο από καταφύγια, οπότε διοργανώνει σαββατοκύριακα που έρχονται εκπρόσωποι καταφυγίων, του μπόγια και σωστικών ομίλων, όπως και το κοινό και υιοθετούν σκύλους πυο έρχονται μόνο για τις ημέρες αυτές. Το πετ σοπ μοιράζει επίσης κουπόνια για την περίπτωση που οι υιοθετούντες θέλουν ν' αγοράσουν και πράματα για τον καινούριο τους σκύλο, έχουν και προσφορές γενικώς, έχουν και κτηνιατρική κλινική αν θέλει κανείς να γράψει το σκύλο του και έχουν καταφέρει να βρουν σπίτια για εκατομμύρια πρώην αδέσποτα. To πρόγραμμα ονομάζεται "Μια δεύτερη ευκαιρία να βρουν αγάπη" και είναι η μεγαλύτερη αγαθοεργία που υποστηρίζει η εταιρεία. Δίνουν πάντα και το νούμερο των ζώων στα οποία κατάφεραν να βρουν σπίτι από τότε που ξεκίνησαν το πρόγραμμα, π.χ. μέχρι και αυτό το Σεπτέμβριο (2009) έχουν βρει σπίτια για 3.903.533 αδέσποτα/παρατημένα σε ολόκληρη την Αμερική.
Τώρα τελευταία μάλιστα έχουν φτιάξει τις λεγόμενες τηλεοπτικές "μικρές ιστορίες" που παρουσιάζουν διάφορο κόσμο που υιοθέτησε σκύλο μέσω Petsmart και δείχνουν την προσαρμογή και των ανθρώπων και των ζώων, πώς τα αντιμετωπίζει η οικογένεια και πόσο ευτυχισμένες είναι και οι δυο πλευρές. Οι ιστορίες παρουσιάζονται σα διαφημιστικά στιγμιότυπα ανά ώρα στο κανάλι Food Network, αλλά νομίζω ότι τα βάζουν και αλλού. Π.χ. αυτή την ώρα είχε μια τύπισσα που έλεγε άντε, δεν παίρνω σκύλο, αλλά πήγε με το φίλο της στο Petsmart που είχε γιορτή και είδε ένα πρώην πεταμένο καθαρόαιμο ροττβαϊλεράκι, το ερωτεύτηκε, το σκέφτηκε μια μέρα και το υιοθέτησε την επόμενη (η γιορτή κρατάει 2-3 μέρες). Το επόμενο στιγμιότυπο δείχνει πώς το πήγε σπίτι, εκπαίδευση, το βγάζει έξω, πώς κατάφερε να προσαρμοστεί διότι αν και πολύ απασχολημένη έπρεπε να βρει χρόνο για το σκύλο και τα κατάφερε. Άλλο στιγμιότυπο είναι οι γονείς της που τους κάλεσε να γνωρίσουν το σκύλο και ήρθανε με μια κούτα δώρα (προφανώς για το σκύλο) και πώς τρελλαθήκανε από τη χαρά τους και μετά μας λέει πόσο καλύτερη και διαφορετική είναι η ζωή της.
Το Petsmart έχει και πολλές success stories στη σελίδα με τις αγαθοεργίες του: http://petsmartcharities.org/
Τώρα τελευταία μάλιστα έχουν φτιάξει τις λεγόμενες τηλεοπτικές "μικρές ιστορίες" που παρουσιάζουν διάφορο κόσμο που υιοθέτησε σκύλο μέσω Petsmart και δείχνουν την προσαρμογή και των ανθρώπων και των ζώων, πώς τα αντιμετωπίζει η οικογένεια και πόσο ευτυχισμένες είναι και οι δυο πλευρές. Οι ιστορίες παρουσιάζονται σα διαφημιστικά στιγμιότυπα ανά ώρα στο κανάλι Food Network, αλλά νομίζω ότι τα βάζουν και αλλού. Π.χ. αυτή την ώρα είχε μια τύπισσα που έλεγε άντε, δεν παίρνω σκύλο, αλλά πήγε με το φίλο της στο Petsmart που είχε γιορτή και είδε ένα πρώην πεταμένο καθαρόαιμο ροττβαϊλεράκι, το ερωτεύτηκε, το σκέφτηκε μια μέρα και το υιοθέτησε την επόμενη (η γιορτή κρατάει 2-3 μέρες). Το επόμενο στιγμιότυπο δείχνει πώς το πήγε σπίτι, εκπαίδευση, το βγάζει έξω, πώς κατάφερε να προσαρμοστεί διότι αν και πολύ απασχολημένη έπρεπε να βρει χρόνο για το σκύλο και τα κατάφερε. Άλλο στιγμιότυπο είναι οι γονείς της που τους κάλεσε να γνωρίσουν το σκύλο και ήρθανε με μια κούτα δώρα (προφανώς για το σκύλο) και πώς τρελλαθήκανε από τη χαρά τους και μετά μας λέει πόσο καλύτερη και διαφορετική είναι η ζωή της.
Το Petsmart έχει και πολλές success stories στη σελίδα με τις αγαθοεργίες του: http://petsmartcharities.org/