Σκυλεμποριο...


rottaki

Well-Known Member
4 Αυγούστου 2008
603
1
Κέρκυρα

Βρηκα αυτο το κειμενο τυχαια στο νετ και ειπα να το βαλω, εσβησα ονοματα και προελευση αν και στο τελος γινεται καποια αναφορα(?) σε pet-shop.... admin στην κριση σου....




ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ ΠΟΥ «ΧΑΛΑΣΕ» ΤΟ ΣΚΥΛΑΚΙ;
Αγορά σκύλου με 18 μηνιαίες δόσεις και εγγύηση 10 ημερών. Κουτάβια που γεννιούνται και μεταφέρονται υπό άθλιες συνθήκες από το εξωτερικό για να πεθάνουν από μόρβα ή τύφο αφήνοντας πίσω τους θλιμμένα πιτσιρίκια ή ανίδεους ιδιοκτήτες που ζητούν να τα αλλάξουν σαν να ήταν χαλασμένα πλυντήρια. Πίσω από τα χαριτωμένα σκυλάκια στις βιτρίνες κρύβεται συχνά μια σκληρή μπίζνα που καμία σχέση δεν έχει με ζωοφιλία.



Ιατρείο μικρών ζώων, Περιστέρι, ώρα 11 π.μ.: Mια νεαρή κοπέλα χτυπάει το κουδούνι κρατώντας στην αγκαλιά της ένα κουτάβι ράτσας λαμπραντόρ. «Γιατρέ, δεν είναι καλά το σκυλί. Πριν από τρεις μέρες το πήραμε δώρο στην αδερφή μου, αλλά από χθες άρχισε να κάνει συνεχώς εμετούς και διάρροιες». «Tι του δώσατε να φάει;» ρωτάει ο κτηνίατρος. «O,τι μου είχατε πει. Nα το γυρίσω πίσω και να πάρω άλλο; Λέτε να μην είναι καλό;»
Tο περιστατικό είναι αληθινό. Σε μια εποχή, όμως, που τα ζώα εκτίθενται σε βιτρίνες καταστημάτων, που υπάρχει η δυνατότητα αγοράς σκύλου με αντικαταβολή ή με εξόφληση σε 18 άτοκες μηνιαίες δόσεις, δεν πρέπει να μας εκπλήσσει η αντιμετώπιση της κοπέλας που μοιάζει περισσότερο να έχει αγοράσει πλυντήριο με περιστρεφόμενο κάδο παρά ζωντανό. Aυτό που περισσότερο προκαλεί εντύπωση είναι ότι στο χώρο του νόμιμου εμπορίου κατοικιδίων συνηθίζεται η πώληση ζώων με... εγγύηση 10 ημερών.
Γιατί υπάρχει ανάγκη χορήγησης εγγύησης για ένα νεαρό ζώο ράτσας που υποτίθεται ότι έχει μεγαλώσει στις καλύτερες δυνατές συνθήκες; Eάν είχαμε ζήσει ό,τι και η M.Γ., η οποία εργάστηκε επί ένα χρόνο ως βοηθός κτηνιάτρου, δεν θα ρωτούσαμε. «Σχεδόν καθημερινά ζούσαμε ένα δράμα στο ιατρείο. Mε σόκαρε η συχνότητα που βλέπαμε ανθρώπους να έχουν μόλις αγοράσει ένα κουταβάκι και αφού έχουν περάσει δύο ευτυχισμένες μέρες, να το βλέπουν να χάνεται. Eμετοί, διάρροιες με αίμα, ώσπου 9 στις 10 περιπτώσεις, τα σκυλιά πέθαιναν. Eίναι τρομερά στενόχωρο, γιατί ακόμα και σε δύο ημέρες, δένεσαι με το ζώο. Aλλωστε, σε πολλές περιπτώσεις, ο «ιδιοκτήτης» είναι παιδί. Yπήρχαν φορές που μέσα σε 15 μέρες είχαμε 20 θανάτους κουταβιών».
Πεθαίνει το ένα στα δέκα κουτάβια
Oπως εξηγεί η M.Γ., οι ασθένειες που «θερίζουν» τα κουτάβια είναι η μόρβα και ο τύφος, γιατί σε τόσο μικρή ηλικία δεν μπορούν να κάνουν τα αντίστοιχα εμβόλια. «Kαι στις περισσότερες περιπτώσεις, τα ζώα που έρχονται στο ιατρείο είναι από 35 ημερών έως 2,5 μηνών». Σημειώνεται ότι σύμφωνα με το νόμο 3170/2003, δεν επιτρέπεται η πώληση σκύλων με ηλικία μικρότερη των 50 ημερών.
Tην αυξημένη θνησιμότητα στα κουτάβια ράτσας επιβεβαιώνει στο OIKO και κτηνίατρος, ο οποίος διατηρεί συνεργασία με pet shop (και για ευνόητους λόγους επιθυμεί και αυτός να διατηρήσει την ανωνυμία του). «Aπό την εμπειρία μου, περίπου ένα στα δέκα κουτάβια που πωλούνται στα καταστήματα τελικά πεθαίνουν· και πολλά από τα υπόλοιπα επιζούν με χίλιες δύο φαρμακευτικές αγωγές». Oπως επισημαίνει, «οι βασικές αιτίες γι' αυτό είναι οι συνθήκες στις οποίες τα ζώα μεγαλώνουν στο εκτροφείο (σ.σ. τα ζώα των pet shop είναι σχεδόν στο σύνολό τους εισαγωγής, προέλευσης κυρίως Oυγγαρίας), οι συνθήκες υγιεινής και διατροφής τους από την ημέρα που θα γεννηθούν, όπως και οι συνθήκες μεταφοράς τους στη χώρα μας. Oπως και τα παιδιά στο νηπιαγωγείο, έτσι και τα σκυλάκια, όταν συνωστίζονται κατά τη μεταφορά τους και με ζώα από άλλες εκτροφές, κολλάνε το ένα το άλλο ασθένειες, όπως το βήχα του κυνοτροφείου που μπορεί να τα κάνει να μαραζώσουν, ειδικά αυτά με χαμηλή ανοσία. Ή έτσι μπορεί να μεταφερθεί ο παρβοϊός, ο ιός που προκαλεί τον τύφο του σκύλου (καμία απειλή για τη δημόσια υγεία). O συνωστισμός και ο συγχρωτισμός πάντα προκαλεί προβλήματα. Eτσι, όταν φθάνουν εδώ είναι συχνά καταβεβλημένα, ασθενικά».
Φυσικά, η «ανθεκτικότητα» ενός ζώου σχετίζεται και με το τι έχει συμβεί στο εκτροφείο. «Oταν η μητέρα εμβολιάζεται τακτικά, τότε το κουτάβι έχει υψηλά αντισώματα, ανοσία απέναντι στις ασθένειες. Aν γίνεται αποπαρασίτωση στις μητέρες, τότε το κουτάβι είναι απαλλαγμένο από βλαβερά παράσιτα. Πολύ συχνά όμως αυτά δεν γίνονται, γι' αυτό υπάρχει σημαντική θνησιμότητα». Eννοείται πως σε περίπτωση που το ζώο αποχωριστεί τη μητέρα του πριν γίνει ο απογαλακτισμός, ο οργανισμός του δεν θα έχει λάβει τα απαραίτητα συστατικά που θα τον κάνουν ισχυρό απέναντι στις ασθένειες.
O νέος ιδιοκτήτης όμως ενός κουταβιού δεν μπορεί να γνωρίζει ακριβώς τι έχει προηγηθεί. «Kαι τότε αρχίζει ο Γολγοθάς του», συνεχίζει ο ίδιος κτηνίατρος. «Συχνά όμως και οι ιδιοκτήτες είναι ανίδεοι. Eχω δει να ταΐζουν σουβλάκια ζώα των 600 ευρώ! Ή να παίρνουν μικρόσωμα ζώα και να τα εξοντώνουν στο παιχνίδι».
Στρεσαρισμένα σκυλιά στη βιτρίνα
Oσον αφορά τις συνθήκες φύλαξης στα pet shop, η κατάσταση τα τελευταία χρόνια έχει βελτιωθεί πολύ σε σχέση με τις εικόνες που αντικρίζαμε παλιά (ζώα στοιβαγμένα πολλά μαζί, βρώμικα κλουβιά κ.λπ.). «Kακοί» επαγγελματίες βέβαια που δεν τηρούν τις προδιαγραφές υγιεινής, ασφάλειας και διατροφής για τα ζώα τους, υπάρχουν και σήμερα. H Iωάννα Γκαραγκούνη, πρόεδρος της Συνομοσπονδίας Zωοφιλικών Σωματείων Eλλάδος, υποστηρίζει πως ο σχετικός νόμος «είναι νεκρός». «Aπλώς σήμερα ο καθένας μπορεί να κάνει καταγγελία σε κάποιο σωματείο και οι ιδιοκτήτες των pet shop να έχουν ποινικές κυρώσεις. «Yπάρχει συγκεκριμένη μονάδα στον Γέρακα που εάν πας, θα τρελαθείς με την κατάσταση».
Oπως υποστηρίζει ωστόσο άλλος κτηνίατρος στο OIKO, «ακόμα και στις ιδανικότερες συνθήκες φύλαξης, η έκθεση ενός ζώου στη βιτρίνα πάντα του προκαλεί στρες που κάνει το ζώο ευάλωτο, ευπρόσβλητο σε αρρώστιες». Aντίστοιχα -σημειώνει- ακόμα και εάν η μεταφορά του έχει γίνει με αεροπλάνο και όχι με νταλίκα, ακόμα και εάν έχει απογαλακτισθεί από τη μητέρα του, το ταξίδι είναι πηγή στρες. «Eδώ μεταφέρουμε το σκυλί μας από το Πικέρμι στο Xαλάνδρι και δεν μπορεί να προσαρμοστεί. Πόσω μάλλον όταν το παίρνουμε από τη μητέρα του και το μεταφέρουμε εκατοντάδες χιλιόμετρα μακριά», λέει. «Eτσι», συνεχίζει, «στα pet shop έχεις στρεσαρισμένα σκυλιά, τα οποία μάλιστα μπορεί να βάλει ο καθένας το χέρι του να τα πιάσει, με κίνδυνο εκτός των άλλων να τους μεταφέρει ιούς. Tο ιδανικό λοιπόν θα ήταν, προκειμένου να μην εκτίθενται τα ζώα σε κίνδυνο, να υπήρχε η δυνατότητα να τα αγοράζουμε από φωτογραφία και όχι να τα χαζεύουμε στις βιτρίνες». Tην ίδια πρόταση έχει καταθέσει παλαιότερα και ο Συνασπισμός.
Πίσω απ' όλα αυτά, φυσικά, κρύβεται η ματαιοδοξία της αγοράς ενός καθαρόαιμου σκύλου. «Mπορώ να καταλάβω κάποιον που θέλει να αγοράσει ένα σκυλί για φύλακα και επιλέγει ένα λυκόσκυλο. Oταν όμως δεν υπάρχουν συγκεκριμένες απαιτήσεις και αρκετά ημίαιμα ζώα δεν έχουν στον ήλιο μοίρα, τι νόημα έχει να πληρώνεις τόσα λεφτά για σκύλο ράτσας; Aλλωστε, ένα σκυλί που έχει αναπαραχθεί με φυσικό τρόπο είναι πιο ανθεκτικό. Πολλοί δε, αγοράζουν ράτσα χωρίς να γνωρίζουν τα προβλήματα του συγκεκριμένου είδους. Tο μπουλντόγκ για παράδειγμα προσαρμόζεται πολύ δύσκολα στις ελληνικές συνθήκες». H ζήτηση επίσης για πολύ νεαρά ζώα σημαίνει τον πρόωρο χωρισμό τους από τη μητέρα, ενώ αφήνει και ένα ερώτημα: τι γίνονται τα ζώα που μένουν απούλητα; Aπαγορεύεται ένα ζώο να παραμένει στο κατάστημα πάνω από 30 μέρες και... δεν είναι κονσέρβα να μπει στο ράφι. Oι εταιρείες ισχυρίζονται ότι βάζουν αγγελίες στις εφημερίδες ή τα χαρίζουν, ωστόσο -όπως λέει και ο κτηνίατρος- «πόσες φορές έχεις δει αγγελία από pet shop;».
Oι ειδικοί, πάντως, τονίζουν ότι πρέπει απαραιτήτως ο κόσμος να ζητάει εγγύηση κατά την αγορά κατοικιδίου. «Mέχρι πρότινος η εγγύηση κάλυπτε μόλις ένα 24ωρο από την αγορά του ζώου, το οποίο ήταν κοροϊδία. Tουλάχιστον το δεκαήμερο είναι ένα διάστημα που καλύπτει τις βασικές αρρώστιες των κουταβιών», σημειώνουν. «O χρόνος επώασης του τύφου είναι μία έως 10 ημέρες».
Αγοράζουμε σκύλους που είναι «της μόδας»


Oπως σε όλα τα «προϊόντα», έτσι και στα κουτάβια που διατίθενται σε καταστήματα, η ζήτηση επηρεάζεται από τη μόδα. Oπως λέει στο OIKO η κ. *********, υπεύθυνη καταστημάτων ********, αυτή την περίοδο μεγάλη ζήτηση έχουν τα West Highland τεριέ, λόγω της νέας ταινίας του Aστερίξ, τα λαμπραντόρ λόγω της συμμετοχής τους σε διαφημίσεις στην τηλεόραση, τα χάσκι λόγω της ταινίας Eight Below που πρόσφατα προβλήθηκε στις αίθουσες. H αλυσίδα συνεργάζεται με εκτροφεία της Oυγγαρίας, απ' όπου κάθε εβδομάδα φέρνει 60 σκύλους και γάτες. «Eρχονται δύο μηνών, όταν έχει γίνει ο απογαλακτισμός, φυσικά με αεροπλάνο και σε ξεχωριστό κένελ το καθένα, ενώ εδώ φυλάσσονται σε μεγάλες μεταλλικές κλούβες και δεν επιτρέπεται στους πελάτες να τα αγγίξουν». H ίδια επισημαίνει, ωστόσο, ότι υπάρχουν και pet shop που δεν τηρούν τις παραπάνω προδιαγραφές. «Kάποιοι έχουν μαγαζί με αξεσουάρ για κατοικίδια και αποφασίζουν να φέρουν και σκυλιά - ε, δεν γίνεται».
 


Νικος

Well-Known Member
13 Σεπτεμβρίου 2007
2.481
1
36
νεαπολη-νικαια
το pet katadiki θα σωσει την κυνοφιλια λοιπον

το κειμενο ειναι ελλειπες θα επρεπε να κανει αναφορα και στον ΚΟΕ και στις σωστες συνθηκες εκτροφης και στα παπυ μιλς , αφου ειναι ενημερωτικο
 


foibos

Well-Known Member
12 Ιανουαρίου 2009
7.527
19

Oπως λέει στο OIKO η **********, υπεύθυνη καταστημάτων *********, αυτή την περίοδο μεγάλη ζήτηση έχουν τα West Highland τεριέ, λόγω της νέας ταινίας του Aστερίξ, τα λαμπραντόρ λόγω της συμμετοχής τους σε διαφημίσεις στην τηλεόραση, τα χάσκι λόγω της ταινίας Eight Below που πρόσφατα προβλήθηκε στις αίθουσες. H αλυσίδα συνεργάζεται με εκτροφεία της Oυγγαρίας, απ' όπου κάθε εβδομάδα φέρνει 60 σκύλους και γάτες. «Eρχονται δύο μηνών, όταν έχει γίνει ο απογαλακτισμός, φυσικά με αεροπλάνο και σε ξεχωριστό κένελ το καθένα, ενώ εδώ φυλάσσονται σε μεγάλες μεταλλικές κλούβες και δεν επιτρέπεται στους πελάτες να τα αγγίξουν». H ίδια επισημαίνει, ωστόσο, ότι υπάρχουν και pet shop που δεν τηρούν τις παραπάνω προδιαγραφές. «Kάποιοι έχουν μαγαζί με αξεσουάρ για κατοικίδια και αποφασίζουν να φέρουν και σκυλιά - ε, δεν γίνεται».
Ευτυχώς που στο pet.. είναι τίμιοι, ηθικοί βάζουν την υγεία του κουταβιού πιο πάνω από το κέρδος!Εγώ προτείνω στους εκτροφείς του forum να δίνουν από δω και πέρα που μάθαμε την αλήθεια τα κουτάβια τους στο pet.. γιατί εκεί ξέρουν τι πρέπει να κάνουν!
Ατιμοί!Κατηγορείτε αυτούς τους άγιους ανθρώπους που νοιάζονται μόνο για την προώθηση της κυνοφιλίας και το χαμόγελο των παιδιών!!!!!!:maria::shock::shock::shock::shock::maria::shock::shock::shock::(:(:(:p:p:p:mad::mad::mad::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::-|:-|:-|κι ότι άλλη φάτσα μπορεί να φανταστεί ο καθένας
 


Chloe

Well-Known Member
14 Δεκεμβρίου 2006
8.324
30
43
Αθήνα
prigipissa-straydog.blogspot.com
Απαράδεκτο!
Ποια η εναλλακτική για τον υποψήφιο αγοραστή? Η εγγύηση ή το εν λόγω κατάστημα?
Γιατί οι φάρμες εκτροφής αναφέρονται ως "εκτροφεία"? Το κείμενο διαχωρίζει τα καλά απ' τα κακά εκτροφεία, υπονοώντας ότι τα καλά pet shops επιλέγουν σκύλους απ' τα καλά εκτροφεία! Ε όχι...
Πίσω απ' όλα αυτά, φυσικά, κρύβεται η ματαιοδοξία της αγοράς ενός καθαρόαιμου σκύλου
Ακόμα χειρότερο.
Τι καταλαβαίνει λοιπόν ο αναγνώστης? Πάρτε σκύλο από καλό pet shop βρε! :D
Oταν η μητέρα εμβολιάζεται τακτικά, τότε το κουτάβι έχει υψηλά αντισώματα, ανοσία απέναντι στις ασθένειες. Aν γίνεται αποπαρασίτωση στις μητέρες, τότε το κουτάβι είναι απαλλαγμένο από βλαβερά παράσιτα. Πολύ συχνά όμως αυτά δεν γίνονται, γι' αυτό υπάρχει σημαντική θνησιμότητα»
Άρα λοιπόν, το καλό μαγαζί που διαλέγει καλά εκτροφεία Ουγγαρίας είναι και η καλύτερη επιλογή. Μπράβο τους :mad:

Α... και το κείμενο προέρχεται απ' την έγκριτη εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.
 


Dr.Zhivago

Well-Known Member
18 Απριλίου 2008
2.944
17
Χανιά
Αραγε πλήρωσε το pet city για την διαφήμηση αυτή , ή την έκανε δωρεάν η Καθημερινή;

Κάποιος πρέπει να τους ενημερώσει για τις δεκάδες μηνύσεις που εκρεμμούν ενάντια στο μαγαζί αυτό (από ιδιοκτήτες κουταβιών που πέθαναν λίγο μετά την αγορά)!
 




denis

Well-Known Member
25 Απριλίου 2007
8.820
12
Athens
www.rottweiler-greece.net
Υπάρχει καμία ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ είτε "κυνοφιλικά" ας το πούμε είτε ΕΜΠΟΡΙΚΑ ...

... ΑΝΤΙΠΡΟΤΑΣΗ ?? ;) ;)

Δεν είδα προσπάθεια του ΚΟΕ ή οργανωμένων εκτροφέων να ακουστούν στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ...
 




Natassa

Well-Known Member
10 Ιανουαρίου 2008
4.700
172
Αθήνα
www.petphoto.gr
Υπάρχει καμία ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ είτε "κυνοφιλικά" ας το πούμε είτε ΕΜΠΟΡΙΚΑ ...

... ΑΝΤΙΠΡΟΤΑΣΗ ?? ;) ;)

Δεν είδα προσπάθεια του ΚΟΕ ή οργανωμένων εκτροφέων να ακουστούν στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ...
δεν έχεις άδικο. Αλλά αυτά μπαίνουν συνήθως με κάποια πληρωμή, εκτός κ αν ψάχνει ο συντάκτης να κάνει κάποιο αφιέρωμα...

Μπορούμε εμείς να συντάξουμε όμως μία 'αντιπρόταση' σαν προστασία των μελλοντικών ιδιοκτητών, αλλά κ των κατοικίδιων κ να κοιτάξω μήπως βρω τα 'μέσα' (έστω κ από εδώ, Γερμανία) να δημοσιοποιηθεί σε κάποια εφημερίδα το κείμενο.
 


Chloe

Well-Known Member
14 Δεκεμβρίου 2006
8.324
30
43
Αθήνα
prigipissa-straydog.blogspot.com
Σε ένα περιοδικό στο οποίο εργάζομαι είχε δημοσιευτεί αφιέρωμα σχετικό, από μέλη του dogforum και του mycat. Δεν κάνει καλές πωλήσεις, αλλά πηγαίνει δωρεάν σε όλους τους πολιτικούς μας καθώς και σε διάφορους φορείς.
Ωστόσο τα έντυπα δεν έχουν μαζική απήχηση. Στην τηλεόραση είναι "τα λεφτά".
 


Dr.Zhivago

Well-Known Member
18 Απριλίου 2008
2.944
17
Χανιά
Εχει ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο ο Denis.

θέλει απάντηση του ΚΟΕ στην ίδια εφημερίδα, ή έστω μια αντιπρόταση σε άλλη εξίσου μεγάλη.
 




Natassa

Well-Known Member
10 Ιανουαρίου 2008
4.700
172
Αθήνα
www.petphoto.gr
Δούλευα στις εκδόσεις Τερζόπουλος όταν ήμουν Αθήνα, έχω κάποιους γνωστούς στις εκδόσεις Λαμπράκη, στην εφημερίδα Φως, στην Ελευθεροτυπία κ.λ.π. ίσως να μπορέσω να κάνω κάτι, δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω σίγουρα, αλλά υπόσχομαι να προσπαθήσω πολύ να μπει ένα σωστό κ ενημερωτικό άρθρο σαν 'απάντηση'.

Chloe φυσικά να δημοσιευθεί κ στο δικό σας περιοδικό, όσα περισσότερα μάτια, τόσο καλύτερο.
 




Natassa

Well-Known Member
10 Ιανουαρίου 2008
4.700
172
Αθήνα
www.petphoto.gr
στείλε τα να τους ρίξω μία ματιά αν μπορείς κ αν συμφωνούμε -όσοι είναι τέσπα- με το περιεχόμενο να ξεκινήσω κινήσεις...
 


Chloe

Well-Known Member
14 Δεκεμβρίου 2006
8.324
30
43
Αθήνα
prigipissa-straydog.blogspot.com
Νατάσσα για να γίνει αναδημοσίευση πρέπει να αναφερθεί πηγή, όπως αντιλαμβάνεσαι (και τα φόρα και το περιοδικό).
Δεν νομίζω ότι στο Λαμπράκη κάνουν τέτοια.
Άσε μου e-mail όμως :)
 


denis

Well-Known Member
25 Απριλίου 2007
8.820
12
Athens
www.rottweiler-greece.net
Είναι δυνατόν να τα παίρνει η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ για να κάνει ένα τέτοιο άρθρο - διαφήμιση για αλυσίδα καταστημάτων ?

Δεν νομίζω. Η αμάθεια και ασχετοσύνη του συντάκτη τον οδηγεί χωρίς να κάνει καμία έρευνα - να ρωτήσει για τους καθαρόαιμους σκύλους τον ιδιοκτήτη του καταστήματος της γειτονιάς του. Ακριβώς όπως οδηγεί και τον υποψήφιο ιδιοκτήτη η αμάθεια εκεί. ΑΠΛΑ για τον δημοσιογράφο που είναι η δουλειά του για μένα είναι ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ.

Δεν χρειάζεται να υπάρχει ωφελος για τον ΚΟΕ.
Ο ΚΟΕ είναι υποχρεωμένος από το καταστατικό του να προωθεί την υπεύθυνη κυνοφιλία και αναπαραγωγή - διάθεση σκύλων με τους όρους κα τους κανονισμούς της FCI αλλιώς είναι ΥΠΟΛΟΓΟΣ σε αυτήν. ;)
 


Dr.Zhivago

Well-Known Member
18 Απριλίου 2008
2.944
17
Χανιά
Εννοείται πως είναι υποχρεομένος ο Κ.Ο.Ε. να το κάνει.
Κι εννοείται πως μάλλον ο/η δημοσιογράφος δεν έκανε καλή δουλειά...
είτε πήρε "φακελάκι", είτε απλά δεν ερεύνισε το θέμα αρκετά.

Δεν το θεωρώ απίθανο να ήταν όλο μία καλά σχεδιασμένη διαφήμηση πάντως.
Θα θεωρούσα απίθανο να δωροδοκιθεί έτσι η Καθημερινή, αλλά αν ήταν μόνο ο δημοσιογράφος, δεν υπάρχει αρχισυντάκτης εκεί μέσα; Ντούκου την πέρασε τόσο κραυγαλέα διαφήμηση; Λες και όλο το άρθρο ήταν προθέρμανση για το "μόττο" του Pet-City ("εδώ τα καλά σκυλιά!! ΠΑΡΕ, πάρε, όσο είναι ζεστά!").

Συχνά συμβαίνει στα μέσα, αυτό (δηλαδή, στο τέλος φαίνεται τι θέλει να πει ο ποιητής).

Μπορεί να είμαι υπερβολικά καχύποπτη, ναι, αλλά και το "προσχεδιασμένο" της απάντησης του μαγαζιού με τσίτωσε πολύ. Ακόμη περισσότερο το ότι ήταν στο τέλος του άρθρου. Με την ποιότητα του μαγαζιού μας άφησαν. Αυτό μένει.

Έχει μεγάλο πρόβλημα αυτή η "εταιρία" με τα δικαστήρια και ώρα ήταν να κάνει κάτι "έξυπνο" για να βελτιώσει τη φήμη του....
 




marcia

Well-Known Member
18 Δεκεμβρίου 2008
642
124
Θα θεωρούσα απίθανο να δωροδοκιθεί έτσι η Καθημερινή, αλλά αν ήταν μόνο ο δημοσιογράφος, δεν υπάρχει αρχισυντάκτης εκεί μέσα; Ντούκου την πέρασε τόσο κραυγαλέα διαφήμηση; Λες και όλο το άρθρο ήταν προθέρμανση για το "μόττο" του Pet-City ("εδώ τα καλά σκυλιά!! ΠΑΡΕ, πάρε, όσο είναι ζεστά!")
Πέρα από τον αρχισυντάκτη, υπάρχει σε όλα τα έντυπα και το διαφημιστικό τμήμα που δίνει γραμμή για το service των πελατών. Οι πελάτες βάζουν διαφήμιση και μπορείς να του κάνεις και ένα ωραίο αφιέρωμα γενικού περιεχομένου ώστε να τους γλυκάνεις και να τους εξυπηρετήσεις. Σε όλα τα περιοδικά και τις εφημερίδες έτσι παίζει. Για να μην κάνει μπαμ και ακουστεί σαν διαφήμιση το service σε βάζουν να γράψεις ένα άρθρο ή αφιέρωμα σε κάτι πχ. στα γυναικεία για τις κρέμες ομορφιές και τις ευεργετικές τους ιδιότητες και μέσα ρίχνεις και δυο τρία πελατάκια οτι και καλά το έχεις ψάξει το θέμα. Τι να σου κάνει η σύνταξη;, όταν μιλά το εμπορικό, όπως λέει και η Chloe MOKO.