Πρώτος σκύλος;

Olajuwon

Member
6 Οκτωβρίου 2013
7
0
Χαίρετε, Γιώργος το όνομα μου. Εδώ και κάμποσο καιρό τρέφω μια ιδιαίτερη συμπάθεια στα σκυλιά, ομολογώ πως εδώ και κάνα δυο μήνες επισκέπτομαι κάθε μέρα το forum και έχω μάθει τα βασικά θέματα που αφορούν τους σκύλους.

Η αλήθεια είναι ότι σκέφτομαι σε βάθος χρόνου 2-3 χρόνων να πάρω το δικό μου σκύλο και έχω να σας ρωτήσω κάποια πραγματάκια βασικά για να έχω μία ιδέα.

Αυτή τη στιγμή είμαι φοιτητής και λεφτά δεν υπάρχουν, για αυτό το λόγο είπα πως η υιοθεσία θα γίνει σε βάθος 2-3 χρόνων. Επιπλέον, θα πρέπει να περάσει πολύς καιρός για να μην γίνει κάποια κίνηση από ενθουσιασμό αφού ο σκύλος δεν είναι laptop ή κινητό.

Έτσι έχουμε και λέμε, πολύ πιθανό να μένω στο πατρικό μου, μονοκατοικία με δύο ορόφους που ο ένας κατοικείται, αυλή υπάρχει, όχι τεράστια, αλλά είναι κάπου στα 100 τ.μ. με δύο παρκαρισμένα αυτοκίνητα συνήθως.

Στο σπίτι που κατοικείται δεν υπάρχει περίπτωση να μείνει ο σκύλος δυστυχώς, δεν έχω εγώ πρόβλημα αλλά η υπόλοιπη οικογένεια. Οι σκύλοι που μου αρέσουν είναι πολλοί και διαφορετικοί μεταξύ τους, μέχρι τότε θα έχω κατασταλάξει βέβαια. Μεγάλη λατρεία σε labrador και golden retriever, επίσης μ'αρέσουν πολύ τα boxer, τα doberman και τα dogo argentino αλλά κατανοώ πως για πρώτο σκυλί τα δεύτερα θα είναι πιο δύσκολα. Σίγουρα θα πάω σε θηλυκό και σίγουρα η υιοθεσία όταν και αν γίνει θα γίνει από εκτροφέα, έχω δει σε πολλά θέματα εδώ που αναφέρετε την διαδικασία με τον ΚΟΕ κλπ.

Επίσης, να σημειώσω πως το σκύλο τον προορίζω για φίλο, δεν υπάρχει περίπτωση να πάρω αν δεν είμαι σίγουρος πως θα έχω ελεύθερο χρόνο για τις δύο-τρεις βόλτες του την ημέρα και τα υπόλοιπα συναφή.