Πρώτος σκύλος;

Olajuwon

Member
6 Οκτωβρίου 2013
7
0
Χαίρετε, Γιώργος το όνομα μου. Εδώ και κάμποσο καιρό τρέφω μια ιδιαίτερη συμπάθεια στα σκυλιά, ομολογώ πως εδώ και κάνα δυο μήνες επισκέπτομαι κάθε μέρα το forum και έχω μάθει τα βασικά θέματα που αφορούν τους σκύλους.

Η αλήθεια είναι ότι σκέφτομαι σε βάθος χρόνου 2-3 χρόνων να πάρω το δικό μου σκύλο και έχω να σας ρωτήσω κάποια πραγματάκια βασικά για να έχω μία ιδέα.

Αυτή τη στιγμή είμαι φοιτητής και λεφτά δεν υπάρχουν, για αυτό το λόγο είπα πως η υιοθεσία θα γίνει σε βάθος 2-3 χρόνων. Επιπλέον, θα πρέπει να περάσει πολύς καιρός για να μην γίνει κάποια κίνηση από ενθουσιασμό αφού ο σκύλος δεν είναι laptop ή κινητό.

Έτσι έχουμε και λέμε, πολύ πιθανό να μένω στο πατρικό μου, μονοκατοικία με δύο ορόφους που ο ένας κατοικείται, αυλή υπάρχει, όχι τεράστια, αλλά είναι κάπου στα 100 τ.μ. με δύο παρκαρισμένα αυτοκίνητα συνήθως.

Στο σπίτι που κατοικείται δεν υπάρχει περίπτωση να μείνει ο σκύλος δυστυχώς, δεν έχω εγώ πρόβλημα αλλά η υπόλοιπη οικογένεια. Οι σκύλοι που μου αρέσουν είναι πολλοί και διαφορετικοί μεταξύ τους, μέχρι τότε θα έχω κατασταλάξει βέβαια. Μεγάλη λατρεία σε labrador και golden retriever, επίσης μ'αρέσουν πολύ τα boxer, τα doberman και τα dogo argentino αλλά κατανοώ πως για πρώτο σκυλί τα δεύτερα θα είναι πιο δύσκολα. Σίγουρα θα πάω σε θηλυκό και σίγουρα η υιοθεσία όταν και αν γίνει θα γίνει από εκτροφέα, έχω δει σε πολλά θέματα εδώ που αναφέρετε την διαδικασία με τον ΚΟΕ κλπ.

Επίσης, να σημειώσω πως το σκύλο τον προορίζω για φίλο, δεν υπάρχει περίπτωση να πάρω αν δεν είμαι σίγουρος πως θα έχω ελεύθερο χρόνο για τις δύο-τρεις βόλτες του την ημέρα και τα υπόλοιπα συναφή.

Η αλήθεια είναι πως μικρός τα ψιλοφοβόμουν τα σκυλιά ειδικά αυτά με πιο ''άγρια'' χαρακτηριστικά για αυτό σε ό,τι σκύλο κι αν καταλήξω προτιμώ να τον κάνω φλώρο και παιχνιδιάρη που αν μπει κάποιος στην αυλή θα πάει να παίξει μαζί του παρά να έρθει κάνας συγγενής και να τρέχω να τον πάρω από πάνω του. Γενικά, τα σκυλιά που αναφέρθηκαν πιο πάνω κάνουν για αυλή ή για τον όροφο που είναι ακατοίκητος και είναι στα μπετά ακόμη για όταν βρέχει ή κάνει πολύ κρύο;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.

Δάφνη

Well-Known Member
19 Οκτωβρίου 2011
797
2
Π. Φάληρο
Στο σπίτι που κατοικείται δεν υπάρχει περίπτωση να μείνει ο σκύλος δυστυχώς, ...για τον όροφο που είναι ακατοίκητος και είναι στα μπετά ακόμη για όταν βρέχει ή κάνει πολύ κρύο;
Νόμιζα ότι δεν κατάλαβα καλά, αλλά τελικά είχα καταλάβει καλά.
Μπορεί να σου ακούγεται καλή ιδέα, για να μην κρυώνει, εδώ άλλα σκυλιά έχουν ένα σπιτάκι στον κήπο, αυτό θα έχει ολόκληρο σπίτι... χμ... όχι.

Θα πρότεινα κάτι πολύ πιο βασικό από αυτά που αναρωτιέσαι: στο βάθος αυτό των 2-3 χρόνων που λες να προσπαθήσεις να πείσεις την οικογένεια να μένει ο σκύλος μέσα, μόνιμα, στο σπίτι. Άλλο να βγαίνει στην αυλή μαζί σας ή μαζί σου για παιχνίδι και άλλο να μένει μόνιμα μόνιμα.

Θα στα πουν καλύτερα οι επόμενοι: τα σκυλιά θέλουν να ζουν με τα αφεντικά τους.

Επίσης, έχεις συγκεκριμένο λόγο που θες σκύλο ράτσας? Μπορείς να περάσεις μερικές βόλτες από τις φιλοζωικές, θα βρεις άπειρα σκυλιά και σίγουρα κάποιο θα πληρεί τις προϋποθέσεις σου.

Olajuwon

Member
6 Οκτωβρίου 2013
7
0
Αυτός ο παράγοντας είναι όντως ανασταλτικός, αν είναι μόνο έτσι και όχι αλλιώς, τότε το μόνο που έχω να κάνω είναι να περιμένω μέχρι όταν μείνω μόνος μου σε άλλο σπίτι. Ωστόσο, όλοι αυτοί που βλέπουμε που έχουν τα σκυλιά τους στην αυλή είναι λάθος; Ακόμα και όταν κάποιος περνάει πολύ χρόνο όλη την ημέρα με το σκύλο του αλλά τον περνάει στην αυλή και στη βόλτα;

Όσον αφορά το θέμα της ράτσας, πως να το κάνουμε, έχω ερωτευτεί τα retriever :) , εκτός αυτού πιστεύω είναι καλό πάνω κάτω να ξέρω που κυμαίνεται η συμπεριφορά του σκύλου, ειδικά εγώ που είμαι άπειρος.

Δάφνη

Well-Known Member
19 Οκτωβρίου 2011
797
2
Π. Φάληρο
Ναι, είναι λάθος. Κάνε μια καλύτερη βόλτα από το φόρουμ, χρησιμοποίησε την αναζήτηση και θα βρεις σίγουρα πολλές πολλές απαντήσεις πάνω στο θέμα.
Όπως και να'χει, πόσες ώρες θα περάσεις -ειλικρινά- με τον σκύλο στην αυλή?
Δεν υπάρχει πιθανότητα να δοκιμάσεις να "αλλάξεις μυαλά" στους δικούς σου?

Για το θέμα της ράτσας, δεν μπορώ να σου πω τίποτα σαφώς. Αλλά υπάρχουν πολλά ημίαιμα λαμπραντόρ και γκόλντεν στις φιλοζωικές. Επίσης, μπορούν να σε κατατοπίσουν σχετικά με τη συμπεριφορά (στις φιλοζωικές) γιατί τα έχουν "ζήσει" τα σκυλιά και ξέρουν. Δηλαδή, μπορείς να πάρεις και ένα νεαρό ενήλικο ημίαιμο ριτρίβερ που θα έχει ήδη διαμορφώσει χαρακτήρα και θα έχει τα χαρακτηριστικά που θες.

Ελπίζω τουλάχιστον να μην είχες σκοπό το καθαρόαιμο που θες να το αποκτούσες να το πάρεις από γνωστό φίλου ή πετ-σοπ.

Αν μένεις Αθήνα και δεν το έχεις πετύχει, σήμερα και αύριο είναι η έκθεση σκύλων στο Ελληνικό. Μπορείς να πας, να πάρεις μιας γεύση, νομίζω πώς είδα εκτροφέα με ριτρίβερ αν δεν απατώμαι (μπορείς να το σιγουρέψεις, αν θες) Δες εδώ.

Δάφνη

Well-Known Member
19 Οκτωβρίου 2011
797
2
Π. Φάληρο
Άλλο ένα παρόμοιο πόστ του ιδίου (ελπίζω να μου επιτρέπει)

Επισης, επειδη εχω ενα Λαμπ. κι ειναι η αγαπημενη μου φυλη, δωσε βαση στα εξης...
1)Τα Λαμπραντορ ειναι ΑΚΡΩΣ ανθρωποκεντρικα σκυλια. Θελουν ολη την ωρα να ειναι διπλα σου συνεπως αν σκοπευεις να το χεις μονιμα εκτος σπιτιου, καλυτερα να το ξανασκεφτεις.
Θα το βρεις εδώ

Olajuwon

Member
6 Οκτωβρίου 2013
7
0
Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια, καταλαβαίνω πως έχουν τα πράγματα, το θέμα είναι να είμαστε ευχαριστημένοι και οι δύο, anyway, μέχρι τότε έχουμε καιρό.

Όσον αφορά την απόκτηση του σκύλου γράφω στο αρχικό ποστ:

Σίγουρα θα πάω σε θηλυκό και σίγουρα η υιοθεσία όταν και αν γίνει θα γίνει από εκτροφέα, έχω δει σε πολλά θέματα εδώ που αναφέρετε την διαδικασία με τον ΚΟΕ κλπ.

mpoumpoulaoriginal

Well-Known Member
4 Ιουνίου 2011
429
49
Βυρωνας
Labrador ή Golden σε κήπο ή σε ακατοίκητο όροφο... ξέχασέ το... Το μόνο που θα αποκτήσεις είναι ένα απολυτα δυστυχισμένο και αυτοκαταστροφικό ή απλά καταστροφικό σκυλί... Πραγματικά, υποφέρουν μακριά από τους ανθρώπους τους...

l.Kyveli

Well-Known Member
12 Φεβρουαρίου 2011
15.759
7.920
Nα φανταστείς ότι το λαμπ μου όταν είμαι σε άλλο δωμάτιο και ξέρει ότι είμαι σπίτι κάθεται πίσω από την κλειστή πόρτα και κλαίει. Μεγάλωσε βέβαια δίπλα μου. Αν το είχα σε ένα κήπο από κουτάβι απλά θα ήταν ένας δυστυχισμένος σκύλος που θα περίμενε σαν τρελός την παρουσία κάποιου ανθρώπου.
Δεν είναι όμως μόνο τα λαμπ έτσι. Εγώ βλέπω και τον άλλο μου σκύλο που μεγάλωσε μόνος του στον δρόμο. Μπορεί να κάτσει μακριά από όλους, στο κρέιτ του ενώ όλοι καθόμαστε στην κουζίνα αλλά θα έρθει κατά καιρούς να μας δώσει φιλάκια και να πάρει το χάδι του , μετά θα πάει πάλι μακριά μας να κοιμηθεί .
Όλα τα σκυλιά είναι ανθρωποκεντρικά, το καθένα με τον τρόπο του.

ghelly

Well-Known Member
17 Απριλίου 2012
11.220
5.730
Πάτρα
Nα φανταστείς ότι το λαμπ μου όταν είμαι σε άλλο δωμάτιο και ξέρει ότι είμαι σπίτι κάθεται πίσω από την κλειστή πόρτα και κλαίει. Μεγάλωσε βέβαια δίπλα μου. Αν το είχα σε ένα κήπο από κουτάβι απλά θα ήταν ένας δυστυχισμένος σκύλος που θα περίμενε σαν τρελός την παρουσία κάποιου ανθρώπου.
Δεν είναι όμως μόνο τα λαμπ έτσι. Εγώ βλέπω και τον άλλο μου σκύλο που μεγάλωσε μόνος του στον δρόμο. Μπορεί να κάτσει μακριά από όλους, στο κρέιτ του ενώ όλοι καθόμαστε στην κουζίνα αλλά θα έρθει κατά καιρούς να μας δώσει φιλάκια και να πάρει το χάδι του , μετά θα πάει πάλι μακριά μας να κοιμηθεί .
Όλα τα σκυλιά είναι ανθρωποκεντρικά, το καθένα με τον τρόπο του.
+1
για εμένα κανενα σκυλι δν ειναι για ξεχωριστό χώρο, όσο μεγάλος και αν ειναι! Απλά για κάποια σκυλια τα λέμε -κατ' εμε- ανεξάρτητα ενώ στην ουσία εχουν διαφορετικό τρόπο να εκφράζουν τον ανθρωποκεντρισμό τους και απλά δεν ειμαστε σε θέση να το καταλάβουμε.

Δάφνη

Well-Known Member
19 Οκτωβρίου 2011
797
2
Π. Φάληρο
Συμφωνώ κι εγώ με τα κορίτσια απο πάνω!
Καλύτερα να πάρεις σκύλο όταν θα μπορείς να τον συμπεριλάβεις 100% στη ζωή σου και το σπίτι σου.

st3li0s

Well-Known Member
26 Αυγούστου 2009
8.560
2.743
Θεσ/νίκη
Είσαι νέο παιδί!
Ήδη κάνεις σωστό βήμα ως προς την σωστή απόκτηση ενός σκύλου.
Θα περιμένω να μεστώσει λίγο στο μυαλό σου και η επιλογή "σκύλος+κήπος" διαβάζωντας περί διατήρησης σκύλου.

milou LGD

Well-Known Member
5 Σεπτεμβρίου 2013
386
230
προσωπικη αποψη ειναι οτι ενα σκυλι ειναι πιο φυσιολογικο να περναει ακομα και 10 συνεχομενες ωρες (οταν λειπουν ολοι απο το σπιτι) στον κηπο, παρα σε κλουβι μεσα στο σπιτι. προφανως και εξαρταται απο το σκυλι, απο τα χαρακτηριστικα του. για ενα σκυλακι 3 κιλων ο κηπος ειναι χαοτικος ενω το κλουβι απλετος χωρος. για ενα σκυλι ομως 30+ κιλων ειναι κριμα να μην εχει την επιλογη να ζει και εξω. ειναι ομως πιο δυσκολο γιατι θελει πολυ δουλεια για να μην καταστρεφει τα παντα (ενω ειναι μεγαλη ευκολια να κλεινεται διαρκως καπου...) και πολυ προσοχη/προεργασια για προστασια απο φολες/περιεργους. επισης υπαρχουν και σκυλια που προτιμανε να βρισκονται στον ανοιχτο αερα και να κοιτανε γυρω-γυρω συνεχεια και τα παντα παρα να ειναι κλεισμενα μεσα στο σπιτι. το ιδανικο για εμενα ειναι να εχει την επιλογη ο σκυλος να μενει και μεσα και εξω.

Olajuwon

Member
6 Οκτωβρίου 2013
7
0
Επομένως, το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να περιμένουμε, το διάστημα που θα μεσολαβήσει θα με βοηθήσει να μάθω και περισσότερα πράγματα για τον ''χώρο''.

Στατιστικά Forum

Θέματα
33.251
Μέλη
20.030
Νεότερο μέλος
kris97