Προσαρμογή κουταβιού σε νέο περιβάλλον για Πάσχα

zabrielza

Well-Known Member
3 Απριλίου 2013
99
0
Γεια σε όλους,

το κουτάβι μου είναι 4μισι μηνών dogo argentino-husky και είμαι φοιτητής στην Ξάνθη και ζω σε ένα μικρό σπίτι. Τον πηγαίνω πάντα 4 φορές τη μέρα βόλτα δεν τον αφήνω πολύ μόνο του και γενικά κάνω ότι καλύτερο μπορώ για την εκπαίδευση του. Πραγματικά ελπίζω και νομίζω να κάνω αρκετά καλή δουλειά. Το θέμα τώρα είναι ότι ηρθα στην Καβάλα για διακοπές για Πάσχα και μόλις έχουν μετακομίσει οι δικοί μου σε ένα σπίτι με μία μικρή αυλή και σαφώς είναι μεγαλύτερο από το σπίτι μου. Η πρώτη ανησυχία μου αφορά στο χώρο δηλαδή δε θέλω να συνηθίσει να έχει αυλή και μεγάλο χώρο σπιτιού και για αυτό κοιμάται μαζί μου στο δωμάτιο και γενικά το χρησιμοποιώ σαν crate μιας και δεν έχω γενικά θεώρησα πως ίσως ήταν μια αντιστοίχιση με το σπίτι μου στην Ξάνθη. Τι μπορώ να κάνω γενικά για να μην του κάτσει άσχημα ο γυρισμός στην Ξάνθη και στο μικρό μου σπίτι? Επειτα το επόμενο θέμα μου είναι πως θα συμβιώνει με την οικογένεια. Ηπερίπτωση που θα αφήσω το κουτάβι στην οικογένεια όταν θα είμαι φαντάρος είναι ανοιχτή άρα τι κάνω? πχ πήγα μια βολτα με τον πατέρα μου και το σκύλο και ήθελε να κρατάει το λουρί για να τον μάθει. Πιστεύω πως υπάρχουν αλλοι τρόποι για αυτό καθώς δε θέλω να μπερδευτεί για το ποιοσ ειναι το αφεντικό. Κάνω καλά? Τι με συμβουλεύετε? Ευχαριστω

Σημείωση: φαντάρος θα είμαι σε 5 χρόνια περίπου, οπότε δε θα είναι κουτάβι...:p

Διάκος

Well-Known Member
7 Απριλίου 2013
140
2
το σκυλί αν είναι εκεί που είσαι κι εσύ, δεν το νοιάζει ο χώρος.πόσο μάλλον να συνηθίσει και να θέλει αυλή.Σε μένα τουλάχιστον, ο Δίας έζησε τα 4 πρώτα χρόνια της ζωής του σε γκαρσονιέρα 17τμ, αλλά συχνά τον κρατούσε και η μαμά μου που έμεναν σε σπίτι 120τμ.Έχει κάποιους μήνες που πήγαμε κι εμείς επιτέλους σε κανονικό σπίτι. Η προσαρμογή του ήταν άψογη και δεν κουράστηκε καθόλου. Αν είσαι εσύ μαζί του, δεν θα τον νοιάζει το αν είναι μεγαλύτερος ο χώρος ή μικρότερος, αρκεί να έχει εσένα!