Νέο μέλος

kostas_1988

New Member
2 Μαρτίου 2011
2
0
γεια σας παιδιά...εγώ δεν έχω σκύλο..είχα 1 όταν ήμουν μικρότερος αλλα δυστυχώς πέθανε..τώρα είμαι φοιτητής και μετά από πολύ σκέψη αποφάσισα να πάρω ένα σκυλάκι...ο τρελός μου πόθος είναι ένα bull terrier..έχω τρελα με αυτό το σκύλο καθώς είμαι και εγώ πολύ ενεργητικώς και αθλούμαι..δυστυχώς όπως προείπα είμαι φοιτητής και δεν έχω εισόδημα και δεν μπορώ να ζητήσω απθ μητέρα μου.."γιαυτο" θα σας παρακαλούσα αν υπάρχει κάποιο κουταβάκι bull terrier που χρειάζεται ένα σπιτικό θα το ήθελα πολύ..

.................................................................................................
Τα greeklish απαγορεύονται από τους κανονισμούς του dogforum.

Last edited by a moderator:

Lara_kouklara

Well-Known Member
11 Ιανουαρίου 2011
4.722
457
Γεια σου :)
Καταρχήν σε παρακαλώ μη γράφεις greeklish γιατί απαγορευεται από τους κανονισμους του φορουμ!
Επίσης μπορείς να κοιτάξεις στις αγγελίες με τα αδεσποτάκια που ψάχνουν σπίτι για να βρεις σκυλάκι. Όμως να ξέρεις ότι το κόστος αγοράς είναι το μικρότερο που θα κάνεις για το σκύλο σου, οπότε σκέψου το πολύ καλά αν θα μπορείς να τον συντηρείς, πριν προχωρήσεις στην αποκτησή του :)

lawrence-gr

Well-Known Member
2 Σεπτεμβρίου 2008
6.535
789
Ξεσσαλονικη!!!
αν θες λοιπον σκυλακι για παρεα στο τρεξιμο κ στο σπιτι,μπορεις να βρεις κ καποιο σκυλι απο καταφυγιο κ ας μην ειναι μπουλ τεριερ.επισης,αντε πες οτι βρηκες ενα σκυλι,πως θα το συντηρησεις?εχει ευθυνη κ εξοδα....σκεψου το καλα!

kostas_1988

New Member
2 Μαρτίου 2011
2
0
εντάξει για τα ελληνίκα..μπορώ να του προσφέρω ένα σπιτικό φαγητό και πάνω απόλα αγάπη...ευχαριστώ για τις συμβουλές!!!

Lara_kouklara

Well-Known Member
11 Ιανουαρίου 2011
4.722
457
Διάβασε τα λινκ που σου παραθέτει η Σοφία, θα σε βοηθήσουν πολύ! ότι άλλο θέλεις εδώ είμαστε! καλο διάβασμα! :)

mareco

Well-Known Member
13 Ιουλίου 2009
30.795
20.107
Καλώς ήρθες στο φόρουμ :)