Μία βοήθεια

kyriak5

New Member
27 Απριλίου 2011
1
0
Βρήκα ένα κουτάβι, μάλλον 1 μηνός μαζί με τα αδελφάκια του σε ένα χώρο σε μια παραλία, όπου τα φρόντιζε ένας κύριος και τα χαρίζει.

Πήρα ένα για ένα βράδυ, όμως αυτό έκλαιγε συνέχεια. Όταν το ξαναπήγα στα αδέλφια του ηρέμησε. Είμαι άσχετη από σκυλάκια, τα αγαπώ πολύ όμως. Δουλεύω όμως και πολλές ώρες και μπορεί να λείπω διήμερα. Τι να κάνω; Να το πάρω;

Θα πάθει κατάθλιψη αν θα μένει μόνο του όσο εγώ θα δουλεύω; Είναι πολύ μωρό. Έχω σκάσει που το άφησα πάλι στη φύση.
Και πώς θα το μάθω να κάνει έξω τις ανάγκες του, που είναι τόσο μωρό; Σας παρακαλώ, βοηθήστε με, τι να κάνω;

Απ’ τη στιγμή που το άφησα κλαίω και το σκέφτομαι συνέχεια. Έκανα καλά; Θα άντεχε μέσα στο διαμέρισμα τόσες ώρες μόνο;

Last edited by a moderator:

chrysoula

Well-Known Member
18 Ιανουαρίου 2011
2.819
31
Αθήνα
Έκανες πολύ καλά που το επέστρεψες, πρώτον γιατί τα κουτάβια δεν πρέπει να φεύγουν από τη μητέρα και τα αδέλφια τους νωρίτερα των δύο μηνών.Εάν εργάζεσαι τόσες πολλές ώρες και διήμερα ποιος θα φροντίζει το κουτάβι...??
Τα κουτάβια πρέπει σε αυτή την ηλικία να τρώνε 4 φορές την ημέρα. Αν δεν είσαι στο σπίτι πως θα το εκπαιδεύσεις σωστά στους κανόνες του σπιτιού, όπως π.χ. για τις ανάγκες του. Αργότερα θέλει βόλτες τουλάχιστον 2-3 φορές την ημέρα και πολύ χρονό για να ασχολείσαι μαζί του με παιχνίδια. Αν μένει τόσο πολύ μόνο του (διότι αν κατάλαβα δουλεύεις πέραν του 8ωρου) θα μαραζώσει μόνο του συνέχεια!!

Το βρίσκω πολύ όμορφο εκ μέρους σου που αγαπάς τα σκυλάκια, καλό είναι όμως όταν παίρνουμε ένα σκυλάκι να λαμβάνουμε υπόψη τiς δικές του ανάγκες και το αν η ζωή μας και οι ρυθμοί της έχουν χώρο για αυτές.
Το να πάρουμε ένα σκυλάκι χωρίς να υπολογίζουμε τι χρειάζεται και αν μπορούμε να του τα προσφέρουμε είναι φοβερά εγωιστικό (και δεν σου το λέω προσωπικά) γιατί χρειάζεται πολλά περισσότερα από ένα πιάτο φαγητό και νερό.

Μήπως να το ξανασκεφτείς καλύτερα??? Φιλικά Χρυσούλα :)

Last edited:

johnk

Well-Known Member