Κουτάβι - Ερωτήσεις & Προϋποθέσεις

Konsloiz

New Member
4 Ιουνίου 2013
3
0
ntemonte.blogspot.gr
Καλησπέρα παιδιά,

είμαι καινούριος στην παρέα και εύχομαι γρήγορα να προσαρμοστώ και να εγκλιματιστώ. Είναι το πρώτο μου ποστ, γι' αυτό ζητώ την επιείκεια σας για τυχόν σφάλματά μου.

Είμαι πρωτοετής φοιτητής στο Πολυτεχνείο μιας επαρχιακής πόλης. Εδώ και ένα χρόνο περίπου νιώθω έντονα την επιθυμία για την απόκτηση -ή καλύτερα υιοθέτηση- ενός Λαμπραντόρ. Αυτό ίσως ωφείλεται στο ότι ο θείος μου που μένει στα προάστια της ίδιας πόλης έχει μία πολύ γλυκιά σκυλίτσα -όχι λαμπραντόρ αλλά τι σημασία έχει;- και μπορώ να πω ότι ξοδεύουμε αρκετές ώρες μαζί! Όποτε τη βλέπω -αρκετά συχνά- παίζουμε, την ταίζω, την πηγαίνω βόλτες κτλπ. και θα έλεγα ότι έχουμε δεθεί αρκετά καθώς όποτε με βλέπει ζωηρεύει, μπαίνει μπροστά μου για να τη χαιδέψω κ.α. Η σχέση μου αυτή λοιπόν μου έκανε ακόμα πιο έντονη την επιθυμία να αποκτήσω ένα σκυλάκι και ειδικά λαμπραντόρ γιατί έχω ακούσει ότι είναι πολύ φιλικό και παιχνιδιάρικο -όπως ακριβώς μου αρέσει-.

Έχω λοιπόν ορισμένες απορίες τις οποίες θα προσπαθήσω να διατυπώσω όσο πιο λακωνικά και περιεκτικά μπορώ έτσι ώστε να μου πείτε τη γνώμη σας μέσα από την εμπειρία σας για το αν πληρώ τις προϋποθέσεις για να προβώ σε μια τέτοια κίνηση.

1) Όντας φοιτητής νοικιάζω ένα μονόχωρο σπίτι (όχι πολύ μικρό). Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με αυτό; Το σπιτάκι του (crate μου είπαν πως είναι η καλύτερη επιλογή)
θα είναι μέσα στο σπίτι απλά φοβάμαι μήπως το περιορίσω.

2)Ποιά ηλικιά μου προτείνετε σαν την καλύτερη; Επίσης θα προτιμούσα να είναι θηλυκό, υπάρχει κάποιο πρόβλημα;

3) Όσο αφορά τη φασαρία: θα γαυγίζει από μωρό; Θα μου πείτε λογικό είναι να κλαίει και να γαυγίζει αλλά θα γίνεται σε τέτοιο βαθμό ώστε να μου δημιουργεί πρόβλημα με τη πολυκατοικία;

4)Εκπαίδευση: Θα μπορέσω να του μάθω εύκολα, απλά πράγματα όπως: να μη κάνει φασαρία όταν λείπω από το σπίτι, να κάνει τις ανάγκες του εκεί που πρέπει, να μη μασουλάει ό,τι βρει κτλπ.;