Θα ηθελα τις γνωμες σας για την υιοθέτηση σκύλου!

Nick

New Member
28 Απριλίου 2010
4
0
Καλησπέρα σε όλους!Με λένε Νίκο ,ειμαι 21 χρονών και νέο μέλος στο φορουμ!
Τον τελευταίο καιρό σκέφτομαι πολύ σοβαρά να αποκτήσω ενα σκυλάκι,κάτι μικρόσωμο(π.χ. μινι πινσερ) λόγω του οτι είμαι και φοιτητής δεν έχω την οικονομική κυριως ευχέρεια για πιο μεγάλα σκυλιά...
Αγαπάω απίστευτα τα σκυλιά και θέλω να αποκτήσω ένα και να του αφοσιωθώ όπως είναι φυσικό!
Όμως υπάρχει ένα πρόβλημα και θα ήθελα τις πολύτιμες απόψεις σας για να καταλήξω στο τι θα κάνω τελικά...Μένω στο Ηράκλειο,όμως λόγω μουσικών υποχρεώσεων πρέπει να βρίσκομαι στην Αθήνα κάθε 2-3 Σ/Κ.Το να κουβαλάω μαζί και να ταλαιπωρώ το σκυλακί το αποκλείω.
Πιστεύετε οτι θα άντεχε μεσα στο σπιτι για αυτές τις 2 μέρες μόνο του?Έχω ενα χωρο 5τ.μ. μέσα στο σπίτι αλλά και μπαλκόνι.
Εννοειταί οτι θα του έχω αφήσει την απαραίτητη τροφή και νερό που θα χρειαστεί!Επίσης έχω μια πολύ καλή φίλη και φίλο στο από κάτω διαμέρισμα και θα μπορώ να τους δίνω τα κλειδιά να το βγάζουν μια βόλτα μέσα σε αυτες τις 2 μερες και να τσεκάρουν αν όλα είναι οκ!
Ξέρω οτι δεν είναι οτι καλύτερο αλλά είναι η μόνη ευφικτή "λύση" υπο αυτές τις συνθήκες.Ίσως θα πρέπει να πάρω απόφαση οτι δεν μπορώ να έχω κάποιο κατοικίδιο όσο υπάρχουν αυτές οι υποχρεώσεις...δεν ξέρω...

Πιστεύω πως ειδικά τον πρώτο καιρό,τους πρώτους μήνες δεν γίνεται να το αφήνω μόνο του.Όμως μεγαλώνοντας τι πιστεύετε,θα ήταν μεγάλο πρόβλημα για το σκυλί κάτι τέτοιο?

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας και
ελπίζω να μην σας κούρασα...πολύ! :p
Περιμένω τις γνώμες σας με ανυπομονησία! :)

Xotikouli

Well-Known Member
24 Δεκεμβρίου 2006
4.974
630
Athens
Καλώς ήρθες!

Φοβάμαι ότι θα σε πικράνω, αλλά το βλέπω πολύ δύσκολο αυτό το πλάνο...
Ένα σκυλί μόνο του για 2-3 μέρες σε ένα σπίτι (έστω και με μια βόλτα σε αυτό το διάστημα) μπορεί:
-Να γαβγίζει όλη μέρα και να ενοχλεί τη γειτονιά
-Να λερώσει μέσα, οπότε να βρωμάει ο τόπος και ο σκύλος να θεωρήσει φυσιολογικό να λερώνει εκεί που ζει