Δίλημμα με golden retriever

29 Δεκεμβρίου 2011
11
0
Αθήνα
Καλησπέρα σε όλους! Έχω ένα golden 7 χρόνων, την Ήρα. Έχω ένα πρόλημα. Είμαι φοιτητής στην Αθηνα και την έχω αφήσει στους γονείς μου στο Ηράκλειο Κρήτης. Οι γονείς μου όμως δουλεύουν και δεν έχουν αρκετό χρόνο για να φροντίσουν 2 σκυλιά. (έχουμε και άλλο ένα γκολντεν). Αποφάσισα λοιπόν να πάρω την Ήρα στην Αθήνα σε διαμέρισμα 80 τ.μ. Θα υπάρχει πρόβλημα σε αυτό. Γενικά από όσο διάβασα στο φορουμ αυτή η φυλή προσαρμόζεται εύκολα σε νέο περιβάλλον. Σίγουρα 2-3 φορές την ημέρα θα βγαίνει βόλτα και γενικά θα την παίρνω μαζί μου όπου μπορώ. Έχουν περάσει 2 χρόνια από τότε που την αφησα στους δικούς μου και το έχω σκεφτεί καλά. Τώρα εδώ την αφήνουν ελέυθερη μια φορά την εβδομάδα και ζει μαζί με την κόρη της σε περιφραγμένο χώρο έξω στον κήπο (μικρότερο από 50 τ.μ.) τι να κάνω; θα είναι λάθος να την πάρω μαζί μου; μήπως πάθει κατάθλιψη;

aouimbae

Well-Known Member
7 Μαϊου 2011
1.753
26
Δε θα παθει καταθλιψη αν την παρεις, ισα ισα που θα της αρεσει που θα χει περισσοτερο ανθρωπινη παρεα! αυτο που σκεφτομαι ομως, ειναι η αλλη πως θα το παρει που μενουν μαζι..εκεινη ναι, ειναι πιθανο να νιωσει ασχημα. Εγω θα την αφηνα για να μην ειναι κι η αλλη σκυλιτσα μονη της..εκτος αν μπορεις να τις παρεις κ τις 2?

29 Δεκεμβρίου 2011
11
0
Αθήνα
Η μικρή το μόνο που ζηλεύει είναι η βόλτα! Δηλαδή αν πάρω την Ήρα και αφήσω την μικρή κλαίει. Όσο περνάει ο καιρός το ξεπερνάει αυτό και έχει φτάσει σε σημείο να μην την νοιάζει τόσο. Αν πάρω την Ήρα στον κτηνίατρο για παράδειγμα η μικρή ούτε καν που την νοιάζει. Έχει συνηθίσει πλέον. Επίσης κάτι άλλο που με απασχολεί είναι η καθαριότητα. Επειδή την έχω στον κήπο και τώρα το χειμώνα που παίζει στα νερά και τις λάσπες είναι βρώμικη. Σε κτηνίατρο μπορουν να την περιποιηθούν; πόσο στοιχίζει αυτή η δουλειά; Δεν θα ήθελα να λερώσω το μπάνιο μας μιας και είμαστε μεγάλη οικογένεια.

29 Δεκεμβρίου 2011
11
0
Αθήνα