Γεια σε όλους

o_pianistas

Active Member
15 Αυγούστου 2012
30
0
Κατ'αρχάς να χαιρετήσω όλα τα καλά παιδάκια :)

Έπειτα να σας παρουσιαστώ. Λοιπόν, είμαι 22, φοιτητής, και μετά από αρκετή σκέψη και έρευνα ( και οικονομίες...) αποφάσισα να πάρω boxer από εκτροφείο της Ελλάδας. Θα ήθελα αν δεν σας κάνει κόπο να μου προτείνετε κάποιον καλόν εκτροφέα (έχω κάτι στο νου μου αλλά θα ήθελα να ακούσω κι άλλες γνώμες).

Επίσης,να ρωτήσω και κάτι ακόμα, όσον αφορά το φύλλο του σκύλου. Αν και είμαι φοιτητής, σε 1 χρονο τελειώνω τις σπουδές μου, και στο πατρικό μου έχουμε ένα rottweiler που είναι 6 μηνών τώρα. Αρχικά έλεγα να πάρω θηλυκό σκυλάκι (για διάφορους λόγους), αλλά τον τελευταίο καιρό με ψήνει η λύση του αρσενικού. Αν πάρω αρσενικό, θα έχει προβλήματα κυριαρχικότητας με το rottweiler(επίσης αρσενικό)? Από την άλλη αν πάρω θηλυκό, τι μέλει γενέστε στις γόνιμες μέρες;;

mareco

Well-Known Member
13 Ιουλίου 2009
30.795
20.111
Καλώς ήρθες στο φόρουμ :)

Αν χαιρετάς μόνο τα καλά παιδάκια, αφήνεις κάποιους από εμάς απ'έξω και δεν είναι ευγενικό :rolleyes:

Μπράβο σου που είσαι ενήμερος για τον σωστό τρόπο απόκτησης του σκύλου που θέλεις.

Επικοινώνησε με τον ΚΟΕ [www.koe.gr] και ζήτα λίστα με τις δηλωμμένες γέννες.
Ολες τις υπόλοιπες απορίες σου, θα σου τις λύσει ο εκτροφέας σου.

Υπόψιν, το pedigree δεν χρεώνεται έξτρα. Αν ακούσεις κάτι τέτοιο, κλείνεις το τηλέφωνο.
Με το άλλο αρσενικό, είναι πολύ πιθανό έως και σίγουρο, να υπάρξει θέμα.
Αν πάρεις θηλυκό, θα αναγκαστείς να στειρώσεις το ένα από τα δύο.

Με το στρατιωτικό σου τι θα γίνει;

chrispapas

Well-Known Member
20 Ιουνίου 2011
1.359
25
Στις γόνιμες μέρες είναι εύκολη ή λύση κάνεις στείρωση.
Στρατό πήγες αν όχι τρέναρε την απόκτηση σκύλου μέχρι να το κάνεις.

vas

Well-Known Member
16 Μαϊου 2009
2.731
1.070
καλώς ήρθες :)
Μπράβο που ψάχτηκες και μπήκες στο φορουμ πριν πάρεις το σκύλο.