Απόκτηση σκυλου

a_mark

New Member
13 Δεκεμβρίου 2018
4
4
24
Παιδιά καλησπέρα! Είμαι νέος στο φορούμ. Είμαι φοιτητής 19 χρονών και σκέφτομαι σοβαρά και ώριμα να αποκτήσω έναν σκύλο. Ξέρω πως οι περισσότεροι θα είναι εναντίον στην απόκτηση του ενώ είσαι φοιτητής, ωστόσο βλέποντας την δικιά μου φοιτητική ζωή καταλαβαίνω πως μπορώ να φροντίσω έναν σκύλο όπως του αρμόζει. Θα παρακαλούσα αρχικά τις γνώμες σας πάνω στο θέμα.

• Like
Reactions: Tonaki

a_mark

New Member
13 Δεκεμβρίου 2018
4
4
24
@medusa σε ευχαριστώ! Τα άρθρα πάνω κάτω είναι η δικιά μου κατάσταση. Το μόνο που δεν κατάλαβα είναι η μεταφορά στα Μέσα μαζική μεταφοράς. Αν ο σκύλος είναι παραπάνω από 8 κιλά τι γίνεται;
@Tonaki δεν με πολυενδιαφερουν ράτσες, χαρακτηριστικά ή οτιδήποτε. Θέλω απλώς μια συντροφιά. Γιαυτο τον λογο θα υιοθετήσω ένα αδέσποτο

• Like

Tonaki

Well-Known Member
12 Σεπτεμβρίου 2018
85
128
& πολύ καλά θα κάνεις!! Θα γίνεις ευτυχισμένος & εσύ αλλά θα κάνεις ετυχισμένο & το σκυλάκι που θα υιοθετήσεις!!
Διάβασε, ενημερώσου, ρώτα για ό,τι σε προβληματίζει & όλα θα πάνε καλά..
Αν υπάρχει αγάπη & θέληση θα τα καταφέρεις & με το παραπάνω!!

• Like
Reactions: a_mark

medusa

Well-Known Member
20 Φεβρουαρίου 2017
3.342
8.082
@medusa σε ευχαριστώ! Τα άρθρα πάνω κάτω είναι η δικιά μου κατάσταση. Το μόνο που δεν κατάλαβα είναι η μεταφορά στα Μέσα μαζική μεταφοράς. Αν ο σκύλος είναι παραπάνω από 8 κιλά τι γίνεται;
@Tonaki δεν με πολυενδιαφερουν ράτσες, χαρακτηριστικά ή οτιδήποτε. Θέλω απλώς μια συντροφιά. Γιαυτο τον λογο θα υιοθετήσω ένα αδέσποτο
για τα ΜΜΜ αν ψαξεις λιγο στην αναζητηση πανω δεξια θα δεις ακριβως τι ισχυει.
(βαζεις λεξη κλειδι και επιλεγεις εμφανιση τιτλων για καλυτερα αποτελεσματα και πειραματιζεσαι γενικα)
Σε γενικες γραμμες εντος πολης (μετρο, ηλεκτρικο, λεωφορεια ) ως 10 κιλα σε κλουβι.
Αν εχεις μεγαλυτερο , ποδια, ταξι, αυτοκινητο :)
Κτελ ως 10 επισης.
Αεροπλανα πανω απο 8 κιλα μπαινεις σε αλλο κοστος και διαδικασια, ΟΣΕ γινεται υπο συνθηκες, πλοια πιο ανετα στο καταστρωμα.