Απορίες σχετικά με εκπαίδευση (κουτάβι 4 μηνών)!

zabrielza

Well-Known Member
3 Απριλίου 2013
99
0
Γεια,

Έχω ένα dogo argentino με husky 4μηνών. Ζει με την κοπέλα μου και το μικρό 7,5 ετών μαλτεζάκι και μένα σε ένα μικρό διαμέρισμα λόγω του ότι είμαι φοιτητής. Κάνω τρελή προσπάθεια με το μικρό Ραμόν αλλά συνεχώς μου δημιουργούνται απορίες. Στην αρχή ξεκίνησα να βλέπω dog whisperer. Μετά άρχισα να μαθαίνω περί ειδών και τρόπων εκπαίδευσης και νομίζω βρήκα το δρόμο μου. Κάτσε-κάτω-σήκω, μείνε, άστο είναι σε πολύ καλό δρόμο.
Τα θέματα είναι τα εξής: 1). Πόσα άτομα μπορούν-πρέπει να εκπαιδεύουν το σκύλο? (Υπάρχει φόβος αν έχει σχέσεις εκπαίδευσης κλπ με την κοπέλα μου να τη δει ως αφεντικό και αρχηγό και όχι εμένα? )
2). Συνάντησα έναν τύπο πριν λίγες μέρες και μου είπε ότι ένας εκπαιδευτής του είπε να μη δίνουμε εντολές στο σκύλο έξω και στο σπίτι ώστε να νιώθει άνετα, ισχύει κάτι τέτοιο.
3). Βγαίνουμε βόλτα και ορμάει από τη χαρά πάνω στα μπουφάν των φίλων ή περαστικών, τι κάνω? Τον μαλώνω ή θα νομίζει οτι δε θέλω να το χαιδευουν άλλοι?
4). Πως θα τα βρει με το μαλτεζάκι?

Εχω και άλλα θέματα αλλά ανοίγω μία συζήτηση μέσα από την οποία θα ήθελα συμβουλές για θέματα που πιστεύω ότι εχουν απασχολήσει και άλλους.

Ευχαριστώ!!

GRDANE

Well-Known Member
7 Σεπτεμβρίου 2007
6.881
5.151
patra
grdane.blogspot.com
δεν υπαρχει προβλημα να εκπαιδευουν περισσοτερα του ενος ατομα τον σκυλο... αρκει να εχουν την ιδια μεθοδο σταθεροτητα κι επιμονη...λολ
οταν ξεκινας την εκπαιδευση σιγα σιγα ξεκινας απο ενα σημειο μονοι σας και με υσηχια και σταδιακα πκαι οσο προοδευετε πηγαινετε στο πληθος...
σιγα σιγα και οσο προχωραει η εκπαιδευση θα δινεις εντολη κατσε κι εφοσον ηερεμησει θα πλησιαζει τους φιλους σου να παιρνει τα χαδια του...
αν αντεχει το μαλτεζακι και δεν ειναι υστερικο θα τα βρουνε μονοι τους....

συνδιασμος χασκυ με ντογκο... καλο κουραγιο.... :p

zabrielza

Well-Known Member
3 Απριλίου 2013
99
0