Να το κάνουμε όπως το κάνει η φύση!


Estranged

Well-Known Member
10 Ιουλίου 2012
5.723
7.221
Αυτή είναι η φύση. Σκληρή και ανελέητη. Κάνει λάθη και τα διορθώνει με αφανισμό.
Είναι.

Είναι όμως μόνο αυτό;

Δηλαδή όλα τα όντα που "φροντίζουν" και "προστατεύουν" άλλα όντα, του είδους ή όχι, χωρίς να είναι άμεσοι απόγονοί τους, και δεν τα απαλλοτριώνουν όπως κάποιοι συνομόλογοί τους, δεν ανήκουν "στη φύση"; Νομίζω ότι αυτή η συμπεριφορά όχι μόνο δεν περιορίζεται στον άνθρωπο αλλά ούτε καν στα πιο ευφυή ζώα, αλλά κατεβαίνει και σε κυτταρικό επίπεδο. Ιωάννα; Δηλαδή ο οργανισμός "Χαιλάντερ" (in the end there can be only one) και ο οργανισμός "νοσοκόμα/τροφός" είναι καιντα δυο φυσικά δεδομένα, ne c'est pas?

Αν δεν υπήρχαν και τα δυο και υπήρχε μόνο η σκληρότητα γιατί να μην το αντέχαμε όλοι, τουλάχιστον για τον δίπλα μας (γιατί για μας παίζει και το ένστικτο διατήρησης της ζωής μας), αφού μόνο αυτό θα ξέραμε;
 
Last edited:
  • Like
Reactions: ioanna a


Eroe

Well-Known Member
16 Νοεμβρίου 2017
1.444
2.759
Θεσ/νικη
Spoiler για τον @AGRIAN


Μιλώντας για τον αρχαίο Έλληνα και για τα πιστεύω του, δεν θα ήθελα να αναφέρω κατευθείαν τον Πλάτωνα όπως μιλώντας για τον σημερινό άνθρωπο δεν θα ανέφερα πρώτο τον Χάϊντεγγερ. Για τον απλούστατο λόγο, ότι και οι δυο ανήκαν στους εκλεκτούς των εποχών τους, εξέφραζαν μεν τις ανησυχίες της κοινωνίας και προσπαθούσαν να δώσουν απάντησεις στα ερωτήματά της, αλλά την ιστορική πορεία του λαού δεν την ορίζουν δυστυχώς οι ελάχιστοι σοφοί. Την ορίζουν αφενός οι ισχυροί και αφετέρου η πλειοψηφία των απλών ανθρώπων.

Ας μιλήσουμε λοιπόν για τις κοινές αντιλήψεις περί Νόμου και Φύσεως. Οι βασικές πηγές εδώ θα είναι η επική ποίηση και η μυθολογία, - αυτό που εκφράζει τον λαό.

Πρώτον, ο Νόμος είναι πάνω από τους Θεούς. Ο Δίας δεν μπορεί να αποτρέψει τον θάνατο του Σαρπεδώνα, η Θέτιδα δεν πρόκειται να σώσει τον Αχιλλέα.

Δεύτερον, ο Νόμος προϋποθέτει την έχθρα, μεταξύ των θνητών και μεταξύ των Θεών.

Τρίτον, ο Νόμος επιβάλλει την παραβίαση της φύσης ως μιας “αρχέγονης” κατάστασης του κόσμου. Οι ίδιοι οι Θεοί, ακολουθώντας τον Νόμο, δωρίζουν στους ανθρώπους την γεωργία, την τέχνη, τις εφευρέσεις. Αν η φύση ίσον Νόμος, τότε η ίδια η Φύση επιβάλλει την εξέλιξη που θα στραφεί εναντίον της.

Τέταρτον, ο Νόμος της φύσης επιβάλλει το αφύσικο. Η ερωτική σχέση του Οιδίποδα με την μητέρα του είναι αφύσικη αλλά αναπόφευκτη. Προσπαθώντας να την αποφύγει κάνει τα αδύνατα δυνατά αλλά πάλι εκεί καταλήγει. Ο έρωτας της Φαιδρας προς τον Ιππόλυτο είναι αφύσικος αλλά τον επιβάλλει η ίδια η Αφροδίτη. Ακόμα κι η Πασιφάη δεν μπορεί να κάνει και πολλά, δεν το έχει επιλέξει.

Ο αρχαίος Έλληνας γνωρίζει πολύ καλά ότι για τον άνθρωπο δεν υπάρχει δυνατότητα επιλογής μεταξύ του “καλού” και του “κακού”. Επιλέγουμε μόνο μεταξύ του κακού και του χειρότερου. Αν μείνουμε θαρραλέοι και πιστοί στον εαυτό μας, αυτό δεν θα μας σώσει, αλλά θα μας δοξάσει. Ίσως.

Πέμπτον, η Φύση γεννάει όχι μόνο πεντάμορφες αλλά και τέρατα. Σήμερα θα λέγαμε για τον καρκίνο, για τους ιους, για μεταλλάξεις, για φυσικές καταστροφές, τότε οι άνθρωποι μιλούσαν για Λερναίες Ύδρες. Η πάλη του ανθρώπου με αυτά, κι αυτή είναι μια προϋπόθεση της ύπαρξής του.

Όλα αυτά είναι η αρμονία του αρχαίου Έλληνα. Μια αρμονία αιματηρή και γεμάτη αντιθέσεις, βασισμένη σε ένα πολεμικό πνεύμα όπως η αρχαϊκή τέχνη. Μια αρκετά απελπιστική κοσμοθεωρία, θα έλεγα. Αλλά και ηρωϊκή.

Αυτό το κλίμα γεννάει τους Πλάτωνες που ψάχνουν να βρούν μια λύση. Αλλά και τον Διογένη, και όλη την κυνική σχολή, και όχι μόνο.


‘Οτι υπάρχει στη Φύση, λειτουργεί σύμφωνα με τον Νόμο. Αν ξεστρατίσαμε σαν είδος και κατρακυλάμε, άρα κι αυτό έγινε σύμφωνα με τον Νόμο.
Και είναι κάτι το οποίο σε γενικές γραμμές δεν έρχεται σε αντίρρηση με τα επιστημονικά δεδομένα για την εξέλιξη του ανθρώπου.

Δεν έχουμε αλλάξει κι ιδιαίτερα από την εποχή της Νεολιθικής επανάστασης. Από τη στγιμή που ο πρώτος άνθρωπος αποφάσισε να παράγει τροφή αντί για να την συλλέγει, να σπέρνει σιτάρι και να εκτρέφει ζώα, όλη η μελλοντική ιστορική πορεία του έγινε ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΗ. Εγινε φως φανάρι ότι ο ισχυρότερος θα είναι εκείνος που θα έχει τις πιο εξελιγμένες τεχνολογίες, ότι κάποιοι πολιτισμοί θα υπερισχύσουν και κάποιοι θα εξαφανιστούν, ότι αυτοί που θα υπερισχύσουν θα φτάσουν στο σημείο μη επιστροφής και θα φανε τον εαυτό τους, κλπ.

Αλλά το ίδιο αναπόφευκτη ήταν και αυτή η απόφαση, να σπέρνει και να εκτρέφει. Την επέβαλλε η εξέλιξη, ή ο Νόμος.

Το διδαγμα των αρχαίων που πρέπει να ξαναθυμηθούμε, είναι το ότι ακόμα και καταδικασμένοι να ηττηθούμε πρέπει να σκεφτόμαστε το ηθικό. Διότι η ηθική είναι το μόνο που μας κάνει ανθρώπους.



Αυτό ήταν το σεντόνι μου λοιπόν! :)
 
Last edited:
  • Like
Reactions: AGRIAN


vrmode

Well-Known Member
27 Νοεμβρίου 2006
8.365
10.514
Athens
Νομίζω ότι το κυριότερο που εκφράζεται εδώ μέσα από πολλά μέλη είναι το "φτάνει πια η κοροϊδία"

Δεν βλέπω ουσιαστική αντίθεση στην έννοια της εκτροφής και σαφώς είναι ευρέως αποδεκτό ότι θα γίνουν και λάθη

Λάθη που έντιμα θα τα αποδέχονται γιατί η εκτροφή είναι απίστευτα δύσκολο εγχείρημα

Το βασικό που ακούγεται όλο και πιο έντονα είναι ότι βαρέθηκα πια να με δουλεύετε και εγώ να γράφω/ενεργώ για όφελός σας

Θα ήταν πιο τίμιο να βγουν και να πουν ότι η ζήτηση είναι μεγάλη για πολλές φυλές, εγώ είμαι εδώ για να την καλύψω, θα τηρώ βασικές αρχές, θα σέβομαι όσο μπορώ τα σκυλιά μου, θα είμαι εντάξει στις υποχρεώσεις μου απέναντι στο κράτος.
Είμαι ένας όσο το δυνατόν ηθικός έμπορος σκυλιών δεν θα με πείραζε και ένα μικρό οικονομικό όφελος και that's all αγαπημένοι μου πελάτες

Αν θέλετε και μπορείτε, να το κάνετε εσείς πιο καλά, αλλιώς ξιδάκι :p
Σίγουρα ισχύει αυτό που λες, τουλάχιστον εγώ έτσι το βλέπω πια ειδικά εδώ και 2-3 μέρες μετά τις περίφημες 4 ερασιτεχνικές γέννες (που μέχρι κι ότι παίρναμε μίζα από εκτροφείς κόντεψε να ειπωθεί εδώ μέσα...).

Από την άλλη λέω, ό,τι και να κάνουν και οι εκτροφείς δεν σώζεται το πράγμα.

Και εδώ θα σας πω μια ιστορία για μια εκτροφέα που μου χει μείνει ως "φάρος ηθικής" - δεν ξέρω αν συνέχισε έτσι. Αυτή λοιπόν εξέτρεφε king charles cavalier, πολύ λίγες και πολύ επιλεκτικές γέννες. Στην πορεία ανακάλυψε ότι το πρόβλημα καρδιάς δεν υπήρχε τρόπος να εκτοπιστεί (το σκυλί το εμφάνιζε π.χ. στα έξι του χρόνια όταν είχε ήδη μπει σε αναπαραγωγή). Εγκατέλειψε τη φυλή. Ξεκίνησε με γαλλάκια. Κολλημένη στην υγεία. Έγινε μαλλιά κουβάρια με τον γερμανικό "ΚΟΕ" και αποχώρησε για λόγους παρεμφερείς που συζητάμε εδώ τώρα. Μπήκε σε έναν όμιλο τύπου "hundesport" με στόχο την εκτροφή για πιο υγιή και αθλητικά αγγλικά και γαλλικά μπουλντόγκ. Είχε μια θηλυκιά που είχε κάνει μία γέννα 1-2 χρόνια πριν, 12 κουτάβια, όλα υγιή (κάποια από αυτά τα ήξερα κι από ένα φόρουμ που ήμουν μέλος). Ενθουσιάστηκα μαζί της για προφανείς λόγους παρόλο που από αυτήν θα είχα σκύλο χωρίς "επίσημα χαρτιά", έβαλα βύσμα-εγγυητή (έδινε κουτάβια μόνο σε κηδεμόνες σε απόσταση 100 χιλιόμετρα από το σπίτι της και υποχρέωνε την παρουσία τους κάθε χρόνο σε "γενέθλιο" πάρτυ για να τα παρακολουθεί) και πήρα σειρά για την επόμενη γέννα. Δυστυχώς η θηλυκιά λίγο πριν την προγραμματισμένη γέννα παρουσίασε πρόβλημα στη σπονδυλική στήλη και ακυρώθηκαν όλα. Η εκτροφέας εγκατέλειψε τη φυλή. Κάτι που έπρεπε να μου "μιλήσει" τότε, αλλά δεν πτοήθηκα...
 




joks

Well-Known Member
1 Μαϊου 2012
367
618
Spoiler για τον @AGRIAN


Μιλώντας για τον αρχαίο Έλληνα και για τα πιστεύω του, δεν θα ήθελα να αναφέρω κατευθείαν τον Πλάτωνα όπως μιλώντας για τον σημερινό άνθρωπο δεν θα ανέφερα πρώτο τον Χάϊντεγγερ. Για τον απλούστατο λόγο, ότι και οι δυο ανήκαν στους εκλεκτούς των εποχών τους, εξέφραζαν μεν τις ανησυχίες της κοινωνίας και προσπαθούσαν να δώσουν απάντησεις στα ερωτήματά της, αλλά την ιστορική πορεία του λαού δεν την ορίζουν δυστυχώς οι ελάχιστοι σοφοί. Την ορίζουν αφενός οι ισχυροί και αφετέρου η πλειοψηφία των απλών ανθρώπων.

Ας μιλήσουμε λοιπόν για τις κοινές αντιλήψεις περί Νόμου και Φύσεως. Οι βασικές πηγές εδώ θα είναι η επική ποίηση και η μυθολογία, - αυτό που εκφράζει τον λαό.

Πρώτον, ο Νόμος είναι πάνω από τους Θεούς. Ο Δίας δεν μπορεί να αποτρέψει τον θάνατο του Σαρπεδώνα, η Θέτιδα δεν πρόκειται να σώσει τον Αχιλλέα.

Δεύτερον, ο Νόμος προϋποθέτει την έχθρα, μεταξύ των θνητών και μεταξύ των Θεών.

Τρίτον, ο Νόμος επιβάλλει την παραβίαση της φύσης ως μιας “αρχέγονης” κατάστασης του κόσμου. Οι ίδιοι οι Θεοί, ακολουθώντας τον Νόμο, δωρίζουν στους ανθρώπους την γεωργία, την τέχνη, τις εφευρέσεις. Αν η φύση ίσον Νόμος, τότε η ίδια η Φύση επιβάλλει την εξέλιξη που θα στραφεί εναντίον της.

Τέταρτον, ο Νόμος της φύσης επιβάλλει το αφύσικο. Η ερωτική σχέση του Οιδίποδα με την μητέρα του είναι αφύσικη αλλά αναπόφευκτη. Προσπαθώντας να την αποφύγει κάνει τα αδύνατα δυνατά αλλά πάλι εκεί καταλήγει. Ο έρωτας της Φαιδρας προς τον Ιππόλυτο είναι αφύσικος αλλά τον επιβάλλει η ίδια η Αφροδίτη. Ακόμα κι η Πασιφάη δεν μπορεί να κάνει και πολλά, δεν το έχει επιλέξει.

Ο αρχαίος Έλληνας γνωρίζει πολύ καλά ότι για τον άνθρωπο δεν υπάρχει δυνατότητα επιλογής μεταξύ του “καλού” και του “κακού”. Επιλέγουμε μόνο μεταξύ του κακού και του χειρότερου. Αν μείνουμε θαρραλέοι και πιστοί στον εαυτό μας, αυτό δεν θα μας σώσει, αλλά θα μας δοξάσει. Ίσως.

Πέμπτον, η Φύση γεννάει όχι μόνο πεντάμορφες αλλά και τέρατα. Σήμερα θα λέγαμε για τον καρκίνο, για τους ιους, για μεταλλάξεις, για φυσικές καταστροφές, τότε οι άνθρωποι μιλούσαν για Λερναίες Ύδρες. Η πάλη του ανθρώπου με αυτά, κι αυτή είναι μια προϋπόθεση της ύπαρξής του.

Όλα αυτά είναι η αρμονία του αρχαίου Έλληνα. Μια αρμονία αιματηρή και γεμάτη αντιθέσεις, βασισμένη σε ένα πολεμικό πνεύμα όπως η αρχαϊκή τέχνη. Μια αρκετά απελπιστική κοσμοθεωρία, θα έλεγα. Αλλά και ηρωϊκή.

Αυτό το κλίμα γεννάει τους Πλάτωνες που ψάχνουν να βρούν μια λύση. Αλλά και τον Διογένη, και όλη την κυνική σχολή, και όχι μόνο.


‘Οτι υπάρχει στη Φύση, λειτουργεί σύμφωνα με τον Νόμο. Αν ξεστρατίσαμε σαν είδος και κατρακυλάμε, άρα κι αυτό έγινε σύμφωνα με τον Νόμο.
Και είναι κάτι το οποίο σε γενικές γραμμές δεν έρχεται σε αντίρρηση με τα επιστημονικά δεδομένα για την εξέλιξη του ανθρώπου.

Δεν έχουμε αλλάξει κι ιδιαίτερα από την εποχή της Νεολιθικής επανάστασης. Από τη στγιμή που ο πρώτος άνθρωπος αποφάσισε να παράγει τροφή αντί για να την συλλέγει, να σπέρνει σιτάρι και να εκτρέφει ζώα, όλη η μελλοντική ιστορική πορεία του έγινε ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΗ. Εγινε φως φανάρι ότι ο ισχυρότερος θα είναι εκείνος που θα έχει τις πιο εξελιγμένες τεχνολογίες, ότι κάποιοι πολιτισμοί θα υπερισχύσουν και κάποιοι θα εξαφανιστούν, ότι αυτοί που θα υπερισχύσουν θα φτάσουν στο σημείο μη επιστροφής και θα φανε τον εαυτό τους, κλπ.

Αλλά το ίδιο αναπόφευκτη ήταν και αυτή η απόφαση, να σπέρνει και να εκτρέφει. Την επέβαλλε η εξέλιξη, ή ο Νόμος.

Το διδαγμα των αρχαίων που πρέπει να ξαναθυμηθούμε, είναι το ότι ακόμα και καταδικασμένοι να ηττηθούμε πρέπει να σκεφτόμαστε το ηθικό. Διότι η ηθική είναι το μόνο που μας κάνει ανθρώπους.



Αυτό ήταν το σεντόνι μου λοιπόν! :)
Και η πορεία του Ίκαρου ήταν αναπόφευκτη αλλά όλοι ξεχνάμε ότι μαζί του πετούσε και ο Δαίδαλος.
Μέτρο χρειάζεται.
 
  • Like
Reactions: Hiraeth




Eroe

Well-Known Member
16 Νοεμβρίου 2017
1.444
2.759
Θεσ/νικη
Και η πορεία του Ίκαρου ήταν αναπόφευκτη αλλά όλοι ξεχνάμε ότι μαζί του πετούσε και ο Δαίδαλος.
Μέτρο χρειάζεται.
Αυτό που λέγεται ύβρις, με την αρχαία έννοια της λέξης, δεν είναι η παρέμβαση στην φύση με την έννοια που τη συζητάμε εδώ. Είναι η προσπάθεια να κάνεις αυτό που κάνουν οι θεοί.
Στον σύγχρονο κόσμο θα ηταν η κλωνοποίηση.
 
  • Like
Reactions: AGRIAN


Estranged

Well-Known Member
10 Ιουλίου 2012
5.723
7.221
Destined to fail θα ήταν οι περισσότεροι αν είχαν το θάρρος και την εντιμότητα της εν λόγω γυναίκας
Όχι από αυτή την άποψη Τάκη.

Από το πόσο κρίμα που ένας άνθρωπος με αυτό το θαρρος και εντιμότητα ξεκίνησε να "σπέρνει" σε έδαφος ήδη καμμένο, με αδυναμία πλεον ανάπλασης μέσω ανθρώπινης παρέμβασης.
 


takisft

Well-Known Member
24 Ιουνίου 2011
4.817
5.037
Αθήνα
Δεν θα έλεγα κρίμα γι αυτούς τους ανθρώπους
Είχε κάποιες λίγες πιθανότητες να πετύχει

Δεν το κατάφερε και έφυγε με το κεφάλι ψηλά.
Θα μπορούσε να το πετύχει. Μπορεί τελικά να βρήκε την φυλή που έπρεπε

Όσο πιο καμένο είναι το έδαφος τόσο πιο πολύ χρειαζόμαστε αυτούς τους ανθρώπους

Μας δείχνουν τον δρόμο :)
 


vasilis_mike

Well-Known Member
19 Φεβρουαρίου 2016
1.681
3.903
ΑΘΗΝΑ
Destined to fail θα ήταν οι περισσότεροι αν είχαν το θάρρος και την εντιμότητα της εν λόγω γυναίκας
Μα αυτός δεν είναι και ο δρόμος του ερασιτέχνη; Κάνει το χόμπυ του, αυτό που του αρέσει και αγαπάει, άσχετα αν επιτύχει ή αποτύχει. Επιτυχία ή αποτυχία ως ένοιες υπάρχουν στον επαγγελματία/επιχειρηματία, όχι στον χομπίστα.
 


takisft

Well-Known Member
24 Ιουνίου 2011
4.817
5.037
Αθήνα
Μα αυτός δεν είναι και ο δρόμος του ερασιτέχνη; Κάνει το χόμπυ του, αυτό που του αρέσει και αγαπάει, άσχετα αν επιτύχει ή αποτύχει. Επιτυχία ή αποτυχία ως ένοιες υπάρχουν στον επαγγελματία/επιχειρηματία, όχι στον χομπίστα.
Θα συμφωνήσω απόλυτα αγαπητέ Βασίλη
 
  • Like
Reactions: vasilis_mike


vasilis_mike

Well-Known Member
19 Φεβρουαρίου 2016
1.681
3.903
ΑΘΗΝΑ
Νομίζω ότι το κυριότερο που εκφράζεται εδώ μέσα από πολλά μέλη είναι το "φτάνει πια η κοροϊδία"

Δεν βλέπω ουσιαστική αντίθεση στην έννοια της εκτροφής και σαφώς είναι ευρέως αποδεκτό ότι θα γίνουν και λάθη

Λάθη που έντιμα θα τα αποδέχονται γιατί η εκτροφή είναι απίστευτα δύσκολο εγχείρημα

Το βασικό που ακούγεται όλο και πιο έντονα είναι ότι βαρέθηκα πια να με δουλεύετε και εγώ να γράφω/ενεργώ για όφελός σας

Θα ήταν πιο τίμιο να βγουν και να πουν ότι η ζήτηση είναι μεγάλη για πολλές φυλές, εγώ είμαι εδώ για να την καλύψω, θα τηρώ βασικές αρχές, θα σέβομαι όσο μπορώ τα σκυλιά μου, θα είμαι εντάξει στις υποχρεώσεις μου απέναντι στο κράτος.
Είμαι ένας όσο το δυνατόν ηθικός έμπορος σκυλιών δεν θα με πείραζε και ένα μικρό οικονομικό όφελος και that's all αγαπημένοι μου πελάτες

Αν θέλετε και μπορείτε, να το κάνετε εσείς πιο καλά, αλλιώς ξιδάκι :p
Προσωπικά είμαι πολύ ικανοποιημένος που διαβάζω αυτά που λέγονται αυτές τις μέρες εδώ μέσα και ιδιαίτερα από κάποιους που ασχολούνται με την εκτροφή.

Και δεν το λέω με κακία, κάθε άλλο. Μου εμπνέει περισσότερη εμπιστοσύνη αυτός που μιλάει ειλικρινά και λέει τα πράγματα με το όνομά τους, παρά αυτός που τα βλέπει όλα ωραία και όμορφα και βγάζει εκτός κάθε κοινή λογική.

Θεωρώ αυτή την συζήτηση την πιό υγιή που έχω διαβάσει τα τελευταία χρόνια εδώ μέσα και ειλικρινά χαίρομαι για αυτό και για το πως αλλάζει το γενικό κλίμα και η θεώρηση των πραγμάτων.
 


vrmode

Well-Known Member
27 Νοεμβρίου 2006
8.365
10.514
Athens
Προσωπικά είμαι πολύ ικανοποιημένος που διαβάζω αυτά που λέγονται αυτές τις μέρες εδώ μέσα και ιδιαίτερα από κάποιους που ασχολούνται με την εκτροφή.

Και δεν το λέω με κακία, κάθε άλλο. Μου εμπνέει περισσότερη εμπιστοσύνη αυτός που μιλάει ειλικρινά και λέει τα πράγματα με το όνομά τους, παρά αυτός που τα βλέπει όλα ωραία και όμορφα και βγάζει εκτός κάθε κοινή λογική.

Θεωρώ αυτή την συζήτηση την πιό υγιή που έχω διαβάσει τα τελευταία χρόνια εδώ μέσα και ειλικρινά χαίρομαι για αυτό και για το πως αλλάζει το γενικό κλίμα και η θεώρηση των πραγμάτων.
Άντε να κάνουμε κανα καυγά πάλι, γιατί θα γίνουμε σαν τους χίπιδες make love not war και να τα λουλούδια και τα μπαφάκια εδώ μέσα και θα ρθει ο αυτός της δίωξης και θα μας το κλείσει το μαγαζί.

Συνάντηση Ντογκφόρουμ - Πάσχα 2018:
hippies_2.jpg
 


takisft

Well-Known Member
24 Ιουνίου 2011
4.817
5.037
Αθήνα
Σίγουρα ισχύει αυτό που λες, τουλάχιστον εγώ έτσι το βλέπω πια ειδικά εδώ και 2-3 μέρες μετά τις περίφημες 4 ερασιτεχνικές γέννες (που μέχρι κι ότι παίρναμε μίζα από εκτροφείς κόντεψε να ειπωθεί εδώ μέσα...).
Αυτό με τις 4 γέννες μου έχει καθίσει και εμένα πολύ βαριά στο στομάχι μου

Και εγώ είμαι σε φάση αναθεώρησης, όχι τόσο οπτικής και ανάλυσης περί εκτροφής όσο για το πως θα ενεργώ από δω και πέρα

Έχω ακούσει πολλές ωραίες δικαιολογίες για αυτές τις 4 γέννες. Τεχνικές, πρακτικές και άλλες

Με κάποιες δεν θα μπορούσα να διαφωνήσω, μπορεί να είναι και έτσι...

Αλλά ρε παιδάκι μου μη με παραμυθιάζεις με το ερασιτέχνης

Άλλαξε όνομα, άλλαξε παραμύθι και εδώ είμαστε

Θα σε αντιμετωπίσω με όλη την καλή μου διάθεση αρκεί να μη με θεωρείς ηλίθιο

Βρήκες μια λέξη που ο Έλληνας θαυμάζει βλακωδώς και κρύβεσαι πίσω από αυτή
 


tasos malinoua

Well-Known Member
21 Οκτωβρίου 2012
3.822
8.564
τουλάχιστον εγώ έτσι το βλέπω πια ειδικά εδώ και 2-3 μέρες μετά τις περίφημες 4 ερασιτεχνικές γέννες (που μέχρι κι ότι παίρναμε μίζα από εκτροφείς κόντεψε να ειπωθεί εδώ μέσα...).
ma δεν μπορεις με 4 γεννες να θες να λεγεσαι ερασιτεχνης
εκτος του οτι χρειαζεσαι 4 σκυλες μινιμουμ θες το λιγοτερο 8 μηνες τον χρονο να μεγαλωνεις και να προσεχεις κουταβια.
αν βαλεις και τις διακοπες του καλοκαιριου ενδιαμεσα δεν ειναι ερασιτεχνισμος και καυλα,ειναι κανονικη δουλεια
 


spyv

Well-Known Member
8 Αυγούστου 2011
2.569
5.992
Πειραιάς
Μια απ τα ιδια, αλλα για γαλλακια ξερουμε πως υποφερουν, ενω τα μπουλ τεριε ηταν καποτε ετσι...

View attachment 66862
η ειρωνια του να ποσταρεις απ' το ιντερνετ.

Το γνήσιο, αυθεντικό bulldog που έμεινε σχεδόν αναλλοίωτο στον χρόνο είναι αυτό που σήμερα αποκαλείτε πιτ μπουλ. Και το πιτ μπουλ ως φυλή ΔΕΝ έχει σοβαρά προβλήματα υγείας - ataxia εχουν τα amstaf, δερματικά τα bull terrier [ :LOL: ] (ακριβώς γιατί ως εκθεσιακά/μορφολογικά μαστίζονται από τα προβλήματα που τόσο διεισδυτικά περιέγραψε ο @Yorkaddict ). To πρόβλημα είναι οτι τα πιτ μπουλ είναι σπάνια και δεν έχουν σχέση με τα πιτμπουλοειδή που κυκλοφορούν κατά κόρον στους δρόμους μας. Αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
:rolleyes:

σκοπιανικη σκυλοιστορια.
 


Dimi_21

Well-Known Member
5 Μαρτίου 2013
1.614
1.947
ma δεν μπορεις με 4 γεννες να θες να λεγεσαι ερασιτεχνης
εκτος του οτι χρειαζεσαι 4 σκυλες μινιμουμ θες το λιγοτερο 8 μηνες τον χρονο να μεγαλωνεις και να προσεχεις κουταβια.
αν βαλεις και τις διακοπες του καλοκαιριου ενδιαμεσα δεν ειναι ερασιτεχνισμος και καυλα,ειναι κανονικη δουλεια
Θα τελειωσει καποια στιγμη και το παραμυθι του ερασιτεχνη εκτροφεα-εραστη της φυλης.

Τα βασικα αν βαλεις,επισημες εξετασεις δυσπλασιας και οριο πρωτης γεννας 2 ετη.
Ακομα και εδω μεσα αν κανεις γκαλοπ καλυνηχτα.

Ποιοτητα αν ψαξεις θα βρεις ειτε σε επαγγελματια ειτε σε "ερασιτεχνη".
Τιτλους το ιδιο,εξετασεις υγειας το ιδιο.
 


AGRIAN

Well-Known Member
24 Ιουλίου 2015
590
1.968
Αθήνα
Για την @Eroe

Αγαπητή, λέγοντας «αρχαία Ελλάδα» εννοούμε μια τεράστια χρονική περίοδο, από τις αρχαϊκές κοινωνίες, την ομηρική περίοδο, τους κλασσικούς χρόνους, την αλεξανδρινή εποχή, τους ελληνιστικούς χρόνους, μέχρι τη ρωμαιοκρατία. Σε όλη αυτή την τεράστια πορεία, ο Ελληνισμός είχε πολλές και κατά τόπους εκφάνσεις, αν δε λάβουμε υπ’ όψιν και τις πάμπολλες φιλοσοφικές και θρησκευτικές θεάσεις, είναι σαφέστατο ότι υπάρχει μια ανεξάντλητη πολλαπλότητα : πρακτικά οι αρχαίοι Έλληνες τα είχαν πει ΟΛΑ.

Οι «κοινές αντιλήψεις περί Νόμου και Φύσεως» ΔΕΝ ήταν ενιαίες αλλά διαφοροποιούνταν – και μάλιστα έντονα - αναλόγως εποχής, Πόλεως και Σχολής. Άλλη ήταν η θεώρηση της ομηρικής εποχής, άλλη στην κλασσική Αθήνα. Άλλη των Πυθαγόρειων, άλλη των Ελεατών. Και πάει λέγοντας. Για να είμαστε ακριβείς, θα πρέπει να συγκεκριμενοποιήσουμε πού στοχεύουμε να εξετάσουμε. Ανέφερες την επική ποίηση και τη μυθολογία, αλλά ο Οιδίποδας είναι του Σοφοκλή, του ίδιου ποιητή της κλασσικής εποχής που δικαιώνει την Αντιγόνη που υπακούει στους Θεούς και στον άγραφο νόμο, απέναντι στο στείρο Θετικό Δίκαιο που επικαλείται ο Κρέων (αν και αυτοί, όπως και ο Δίας, η Αφροδίτη και οι λοιποί ολύμπιοι, είναι αρχέτυπα και όχι φυσικά πρόσωπα, έστω και θεϊκά). Πολύ ενδιαφέρουσα δε αντίστιξη στον Οιδίποδα και μάλιστα ομηρική είναι ο Τηλέμαχος : ο γιός που αναμένει με λαχτάρα τον πατέρα και δεν τον σκοτώνει.

Ανέφερα τον Πλάτωνα γιατί είτε το θέλουμε είτε όχι, όλη η φιλοσοφία στηρίχτηκε σε αυτόν – αδιάφορο αν κάποιος συμφωνεί ή διαφωνεί μαζί του. Γνωρίζεις κάποιον μεγαλύτερο «διαμορφωτή γνώμης» ;

Να μιλήσουμε όμως και για τους σοφιστές και τους κυνικούς καθώς αρκετοί εξ αυτών ήταν θιασώτες του δικαίου της ισχύος, του φύσει ισχυροτέρου και αντίπαλοι του Πλάτωνα : Κατά τον Θρασύμαχο πρέπει να νομοθετούν οι ισχυροί, επιβάλλοντας την φυσική υπεροχή τους. Ο Πρόδικος και ο Ιππίας βάλλουν εναντίον της διαφθοράς της δημοκρατίας επιζητώντας την αρετή όχι του ήθους, αλλά του ακατέργαστου έθους της κοινότητας, όπως η φύση ορίζει. Οι κυνικοί θεωρούν ότι οι νόμοι καταστέλλουν την φύση, έτσι επιδιώκουν την αυτάρκεια του ατόμου, όχι της Πόλεως. Ο Διογένης ιδιωτεύει, έχοντας ως κύριο σκοπό την καταστροφή των πολιτικών θεσμών που θεωρεί ως έκπτωση από την φυσική ζωή. Κατηγορεί τον Πλάτωνα ως δούλο του Διονυσίου και ισχυρίζεται ότι δεν υπάρχουν νόμω, αλλά φύσει δούλοι, αφού οι άνθρωποι είναι φύσει άνισοι. Ο Κράτης ενώπιον του Αλεξάνδρου αρνείται την ανοικοδόμηση της πατρίδας του Θήβας, “αφού πάντα θα βρίσκεται ένας Αλέξανδρος”. Ο Καλλικλής πρωτοεισάγει την θεωρία του υπερανθρώπου, διατεινόμενος ότι τους νόμους δημιουργούν οι αδύνατοι για να προστατευτούν από τους δυνατούς και γοητεύει τον Νίτσε.
Να συνεχίσω ;

Γράφεις : «ο Νόμος της φύσης επιβάλλει το αφύσικο». Άποψή μου πως τίποτε δεν κείται εκτός φύσεως. ΟΛΑ είναι εντός. Ακόμη κι ο καρκίνος και η hip dysplasia. Γι’ αυτό η Φύση δεν είναι ελευθερία αλλά αναγκαιότητα. Ελευθερία είναι η υπέρβαση της φύσης, δηλαδή ο Ήρωας, καθώς μόνος αυτός σπάει τα όρια, γιατί είναι Εκείνος που είναι, αυτό που δεν είναι. Αλλά μην πιάσουμε και την ελευθερία …….

σκοπιανικη σκυλοιστορια.
Είσαι φοβερός. Θέλω κάποια στιγμή να μου πεις πώς ανακάλυψες τόσο εύκολα οτι είμαι σκοπιανός πράκτορας ...... Για να σε επιβεβαιώσω ακόμη περισσότερο, διάβασε κι αυτό :

Χάρις στον @Yorkaddict όλο το απόγευμα και μέχρι τώρα διάβαζα τα βιβλία που πόσταρε εδώ https://www.dogforum.gr/community/threads/Βιβλία-του-19ου-αιώνα.29898/
Σε ένα λοιπόν από αυτά, στησελ. 40 του The Illustrated Book of the Dogs του VERO SHAW, γράφει επί λέξει :

Linnaeus, in the classification which he has drawn up, on the other hand describes the Bulldog as coming under the classification of Canis Molossus, whilst the Mastiff is in the next section under the title of Canis Anglicus, also called Canis Bellicosus, and by Ray, Canis Mastivus. Dr. Caius, physician to Queen Elizabeth (and, by the way, one of the founders of Caius College, Cambridge^ in his book published about A.D. 1570, describes but one dog which can in any degree be made to resemble either the Mastiff or the Bulldog. This he alludes to under the name of Mastive or Bandogge, and a portion of his description is as follows : " An huge dogge, stubborne, eager, burthenous of body, and therefore of but little swiftness, terrible and fearful to behold, and more fearse and fell than any Arcadian cur." This description, indefinite as it is, would seem to apply almost as well to the Bulldog as to the Mastiff: first on account of direct allusion being made to " Archadien curres," which must be taken as referring to the Molossus or Mastiff of Edmund de Langley, whose work is made use of most freely by Caius ; and, secondly, from the description he gives of the animal's character, and the remarks he makes a little further on concerning the creatures one of them had been known to overcome in single combat for the especial edification of the " Frenche King."

Αυτός ο σκοπιανός λοιπόν το 1570 κατάφερε κι έπεισε τη βασίλισσα Ελισσάβετ οτι είναι Άγγλος και μάλιστα ιατρός. Είχε δε την άποψη που έγραψα κι εγώ εδώ https://www.dogforum.gr/community/threads/Περί-bulldogs-και-άλλων-δαιμονίων.33408/
οτι bulldog και mastiff είναι η ίδια φυλή, ο Λιναίος δε πιο πάνω, άλλος σκοπιανός κι αυτός, ισχυρίζεται οτι το bulldog προέρχεται από τον μολοσσικό σκύλο. Κάνε λοιπόν τον κόπο και ξαναδιάβασε αυτά που έγραψα εκεί για να δεις πως πάμε από το bulldog στο pit bull για να μην ποστάρω πάλι τα ίδια εδώ.
 


tasos malinoua

Well-Known Member
21 Οκτωβρίου 2012
3.822
8.564
Θα τελειωσει καποια στιγμη και το παραμυθι του ερασιτεχνη εκτροφεα-εραστη της φυλης.

Τα βασικα αν βαλεις,επισημες εξετασεις δυσπλασιας και οριο πρωτης γεννας 2 ετη.
Ακομα και εδω μεσα αν κανεις γκαλοπ καλυνηχτα.

Ποιοτητα αν ψαξεις θα βρεις ειτε σε επαγγελματια ειτε σε "ερασιτεχνη".
Τιτλους το ιδιο,εξετασεις υγειας το ιδιο.
δεν ξερω μητσο αν θα τελειωσει το παραμυθι
αν ρωτας την γνωμη μου πιστευω οτι δεν πρεπει να τελειωσει ΑΛΛΑ για να μην τελειωσει δεν πρεπει ν βασιζετε σε ποσες γεννες μπορει να κανει γιατι τοτε θελντας και μη θα μπει σε διαδικασια εσοδων εξοδων.
δεν γινετε να θελει καποιος να ειναι ερασιτεχνης,να μην πληρωνει και μαζι να βγαζει 30 κουταβια χ500 ευρω=15.000 τον χρονο απο αυτο
αν το θελει ετσι ο δρομος ειναι απλος και μονοδρομος και σιγουρα οχι ερασιτεχνικος.
φαντασου τοσα χρονια λεγαμε βρες εναν ερασιτεχνη να παρεις,θα ειναι καλυτερα και τωρα σπαζομαστε που θελουν 4 γεννες..εμ...
μια χαρα ηταν οι 2 γεννες,υπεραρκετες

γιατι τα 2 χρονια στη σκυλα
στα 2 εχει ανετα προλαβει να γινει τσαμπιον,βαλτην στα 3 το κατωτερο να δεις τι κωλοτριχες θα τραβανε ολοι
απλο.
 
  • Like
Reactions: d3ac0n


Eroe

Well-Known Member
16 Νοεμβρίου 2017
1.444
2.759
Θεσ/νικη
@AGRIAN

Αγαπητή, λέγοντας «αρχαία Ελλάδα» εννοούμε μια τεράστια χρονική περίοδο, από τις αρχαϊκές κοινωνίες, την ομηρική περίοδο, τους κλασσικούς χρόνους, την αλεξανδρινή εποχή, τους ελληνιστικούς χρόνους, μέχρι τη ρωμαιοκρατία. Σε όλη αυτή την τεράστια πορεία, ο Ελληνισμός είχε πολλές και κατά τόπους εκφάνσεις, αν δε λάβουμε υπ’ όψιν και τις πάμπολλες φιλοσοφικές και θρησκευτικές θεάσεις, είναι σαφέστατο ότι υπάρχει μια ανεξάντλητη πολλαπλότητα : πρακτικά οι αρχαίοι Έλληνες τα είχαν πει ΟΛΑ.

Οι «κοινές αντιλήψεις περί Νόμου και Φύσεως» ΔΕΝ ήταν ενιαίες αλλά διαφοροποιούνταν – και μάλιστα έντονα - αναλόγως εποχής, Πόλεως και Σχολής. Άλλη ήταν η θεώρηση της ομηρικής εποχής, άλλη στην κλασσική Αθήνα. Άλλη των Πυθαγόρειων, άλλη των Ελεατών. Και πάει λέγοντας.


Δεν είναι ενιαίες αλλά υπάρχει αυτό που τις ενώνει. Η μυθοποιητική παράδοση και η λαϊκή θρησκεία, και από κει πηγάζουν όλα. Δεν επινόησε ο Σοφοκλής τον Οιδίποδα ούτε ο Ευριπίδης τον Ιππόλυτο.
Ένας επιστήμονας είχε αποκαλέσει το ομηρικό έπος Ευαγγέλιο των αρχαίων Ελλήνων. Είχε δίκιο και άδικο. Δίκιο, γιατι οπως το Ευαγγέλιο αποτελεί τη βάση κάθε εκδοχής της Χριστιανικής θρησκείας, έτσι και το μυθολογικό σύνολο, το μεγαλύτερο μέρος του οποίου συμπεριλαμβάνεται ή αναφέρεται, άμεσα ή έμμεσα, στα ομηρικά έπη, αποτελούσε την πιο σταθερη βάση της πολτισμικής ταυτότητας πρώτα του Ελληνικού, και στο εξης και του Ελληνορωμαϊκού κόσμου. Ο Δίων Χρυσοστόμος στον Λόγο Βορυσθενιτικό αναφέρει ότι στην Ολβία Ποντική οι κάτοικοι ήξεραν τα έπη απέξω, - τον 1ο αιώνα μ.Χ., σε μια αποικία που πλέον είχε περισσότερους βάρβαρους από ότι Έλληνες.
Άδικο, γιατί ο Όμηρος, όποιος κι αν ήταν αυτός, δεν δημιούργησε αυτό το "Ευαγγέλιο". Μονάχα το διαμόρφωσε. Για την ακρίβεια, κάποιο μέρος του, γιατί υπήρχε και ο Ησίοδος, και δεκάδες άλλοι επικοί ποιητες τα έργα των οποίων δυστυχώς δεν διασώζονται.

Και το βασικότερο είναι ότι δεν είναι καν Ελληνικές εφευρέσεις οι μορφές αυτές. Με άλλα ονόματα τις συναντάμε και σε άλλες Ινδοευρωπαϊκές (και μη) παραδόσεις, πράγμα με το οποίο ασχολείται η συγκριτική μυθολογία, με την οποία τυχαίνει να ασχολούμαι κι εγώ. Τα αρχέτυπα προηγούνται της φιλοσοφίας, και αυτά είναι που μας δίνουν μια αμυδρή αλλά ακόμα ορατή εικόνα της νοοτροπίας του έθνους.

Άλλαζε αυτή η νοοτροπία; Άλλαζε, φυσικά. Εισάγονταν καινούργια θρησκευτικά στοιχεία, καινούργιες λατρείες, οι λεπτομέρειες των αντιλήψεων άλλαζαν μαζί με τις κοινωνικές αλλαγές. Υπήρχαν όμως σταθερές αξίες; Υπήρχαν. Θα δεις μια ξεκάθαρη διαφορά αν συγκρίνεις ακομα και δυο επιστύλια (ούτε καν διαζώματα, απλά επιστύλια!) δυο δωρικών ναών, του 6ου και του 5ου αιώνων. Αλλά δεν παύουν και τα δυο να είναι επιστύλια δωρικών ναών. Και ένα Ρωμαϊκό δωρικο επιστύλιο που απέχει πολύ και από τα 2 προηγούμενα, πάλι θα είναι προϊόν της ίδιας νοοτροπίας. Αμα κοιταξουμε όμως ένα "επιστύλιο" ενός σύγχρονου κτήριου που μιμείται τον Δωρικό ρυθμό... κλάααμα... :X3:
Ο άνθρωπος της εποχής του Μάρκου Αυρήλιου ήταν πιο κοντά στην εποχή του Ευριπίδη και ζούσε τον "Ιππόλυτο" πιο εντονα από ότι εμείς στην εποχη της επανάστασης του 1821 και από οτι ζούμε εμείς τα Απομνημονεύματα του Μακρυγιάννη...
 
Last edited: