Φωτογραφίζοντας τα σκυλιά μας! (Tips & συμβουλές)


dimitrismp

Well-Known Member
8 Ιανουαρίου 2011
170
0
Τι χάλι είναι αυτό; :):D

Kαι το χιόνι κλασικά μπλεδίζει......παιδιά υπόσχομαι να κλέψω λίγο χρόνο από το Σ-Κ, έχω 2 συναντήσεις με φωτογραφικές ομάδες, και να αρχίσω να γράφω από τα βασικά, να το κάνουμε στυλ διαλόγου, με ερωτήσεις και απαντήσεις.........αν κάνετε κέφι, θέλω δηλώσεις, μη γράφω μόνο μου και μόνος μου διαβάζω....καληνύκτα και τα αγαπημένα σας αξίζουν καλύτερη φωτογράφιση, εκτός από τα τεχνικά και από πλευράς κάδρου....
 


lawrence-gr

Well-Known Member
2 Σεπτεμβρίου 2008
6.530
781
Ξεσσαλονικη!!!
στην πρωτη ακολουθουσες τον σκυλο κ τον εβγαλες?ακολουθουσες εννοω με την μηχανη.για αυτο μαλλον βγηκε σταθερος ο σκυλος κ ετσι επρεπε να γινει αν το εκανες αυτο.ο σκυλος σταθερος ,το περιβαλλον θωλο.στην δευτερη μαλλον εχει μπερδευτει η μηχανη .λιγο λαθος να εστιασει,χαλασε το γλυκο κ απο οτι καταλαβαινω,η μηχανη πρεπει να εστιασε πισω απο τον σκυλο..κ την εστιαση στο αυτοματο την εχεις ετσι?κανας πιο εμπειρος ρε παιδια να αναψει λιγο τα φωτα?
 




Xotikouli

Well-Known Member
24 Δεκεμβρίου 2006
4.974
630
Athens
Με φώναξε κανείς? :D
Είχαμε ένα topic με tips, αν θυμάμαι καλά ήταν στη βιβλιοθήκη.
Μη μου ζητήσετε να το βρω τώρα, κοιμάμαι όρθια.

Αν έχετε συγκεκριμένες απορίες και μπορώ να βοηθήσω, ευχαρίστως :)
Από αύριο όμως! Τώρα Zzzzzzzzz....

Πεστε το μου να αλλάξω σκύλο αν είναι...να πάρω έναν πιο αργό...
Στα πόσα ASA είναι αυτός? :p

Edit: Τελικά το βρήκα.
 
Last edited:


Berna

Well-Known Member
17 Ιουλίου 2009
9.752
4.016
39
Belgrade, RS
clockworkplum.wix.com
Δηλαδή δεν διέκρινες σε ποιο mode ήταν!Λες και ήταν όλες σε auto mode ήταν!

Περιβάλλον θολό, σκύλος σταθερός!
Αν δεν θελεις το περιβαλλον θολο, δεν πρεπει να μετακινεις την καμερα οταν βγαζεις τον σκυλο! Ελπιζω να καταλαβαινεις τι ενοω. Παντως, το θολο περιβαλλον για μενα ειναι ωραιο εφέ! Ειδικά αν ο φακος δεν μπορει να γυρισει σε χαμιλο f/ ωστε να εχεις καλο βαθος πεδιου.



Σκύλος και περιβάλλον θολό εν κινήσει...
Αν προσεξεις, εχεις σημαδεψει το χορταρι πισω του. Μπορει ο σκυλος να ηρθε πολυ γρηγορα κοντα και η καμερα δεν προλαβε να αλλαξει το focus. Επισης πιστευω πως η ταχυτητα στη συγκεκριμενη φωτο ειναι πολυ μικρη. Προσπαθησε με 1/400.



Παρε τη μηχανη και κανε πειραματα! Θα μπεις γρηγορα στο κολπο. Και μην απελπιζεσαι, οι περισσοτερες φωτο που βγαζω ειναι για τα μπαζα ;)
 
Last edited:


stitch18

Well-Known Member
6 Μαρτίου 2011
288
0
Athens
παιδια εγω εχω την nikon D-90 και εχει και Image Stabilizer αλλα παρολα αυτα εχω σχεδον το ιδιο προβλημα με τον στελλιο οταν ειναι σε κινηση ο σκυλος δεν βγαινει σχεδον καμια καλη! η αληθεια ειναι βεβαια οτι δεν ασχολουμαι και πολυ αλλα ξερω μερικα βασικα! και φυσικα αλλιως φαινεται μια φωτο στον υπολογιστη και αλλιως στην οθονη της μηχανης ! ακομα και με 3ποδο δηλαδη δεν βγαινουν καλες :O
 


stamatia

Well-Known Member
6 Ιουνίου 2009
5.371
2.994
Εμένα με αυτόν τον ακάθιστο που έχει δεν παίζει το manual mode. Μέχρι να εστιάσω έχει φτάσει στην άλλη άκρη και έχει γυρίσει. Λέτε να δοκιμάσω τις συνεχόμενες λήψεις ?
 


l.Kyveli

Well-Known Member
12 Φεβρουαρίου 2011
15.744
7.892
Berna στο χω ξαναπει ο σκύλος σου τα σπάει το ίδιο και οι φωτο που του βγάζεις! :)
 


st3li0s

Well-Known Member
26 Αυγούστου 2009
8.560
2.743
Θεσ/νίκη
Σήμερα που έχει τελεία μέσα έπαιξα λίγο με την κάμερα!

Θέλω κάποιος να διαφωτίσει πως να παίξω με τα f 2.7-8.0 τα 1/400,1/200,1/4,2",4" και με τα iso80-1600!

Θέλω περίπου να μάθω που να κυμαίνομαι ανάλογα το περιβάλλον,τι σημαίνει το καθένα και σε τι αντιστοιχίες μπορεί να δώσουν για να βγει καλή η φωτό!Ας πούμε έπαιζα ανάμεσα στα f και στα iso και έβλεπα ότι μια καθυστερούσε με χαμηλά f και έτσι ανέβαζα τα iso για να φωτιστεί η εικόνα!

Ζητάω πολλά?Νέος καμερο-ιδιοκτήτης αναζητά πως να εκπαιδεύσει την κάμερα του!(εντωμεταξύ την εχω 2+ χρόνια!)Αισθάνομαι ότι δεν μπορώ να καλυψώ τις ανάγκες της,αλλά θα αφιερώσω από δω και πέρα περισσότερο χρόνο,μόλις πιάσω το κολάι!
 


ICE

Well-Known Member
9 Νοεμβρίου 2010
6.410
421
ΑΘΗΝΑ
Berna στο χω ξαναπει ο σκύλος σου τα σπάει το ίδιο και οι φωτο που του βγάζεις! :)
Αληθεια, τι σημαινει ''τα σπάει''; Ειμαι και ηλικιωμενος και δεν ακολουθω καλα...
 


l.Kyveli

Well-Known Member
12 Φεβρουαρίου 2011
15.744
7.892
Αληθεια, τι σημαινει ''τα σπάει''; Ειμαι και ηλικιωμενος και δεν ακολουθω καλα...
Ρώτα τα φιλαράκια σου , κάποιος θα ξέρει να σου πει :p
 






dimitrismp

Well-Known Member
8 Ιανουαρίου 2011
170
0
Σήμερα που έχει τελεία μέσα έπαιξα λίγο με την κάμερα!

Θέλω κάποιος να διαφωτίσει πως να παίξω με τα f 2.7-8.0 τα 1/400,1/200,1/4,2",4" και με τα iso80-1600!

Θέλω περίπου να μάθω που να κυμαίνομαι ανάλογα το περιβάλλον,τι σημαίνει το καθένα και σε τι αντιστοιχίες μπορεί να δώσουν για να βγει καλή η φωτό!Ας πούμε έπαιζα ανάμεσα στα f και στα iso και έβλεπα ότι μια καθυστερούσε με χαμηλά f και έτσι ανέβαζα τα iso για να φωτιστεί η εικόνα!

Ζητάω πολλά?Νέος καμερο-ιδιοκτήτης αναζητά πως να εκπαιδεύσει την κάμερα του!(εντωμεταξύ την εχω 2+ χρόνια!)Αισθάνομαι ότι δεν μπορώ να καλυψώ τις ανάγκες της,αλλά θα αφιερώσω από δω και πέρα περισσότερο χρόνο,μόλις πιάσω το κολάι!

Για να ξεκινήσουμε με κάτι......για να έχουμε καλό αποτέλεσμα, πρέπει να έχουμε καλό, ποιοτικό φως, έτσι θα έχουμε καλό φυσικό κοντράστ [καλό και ευκρινή διαχωρισμό σκούρων - φωτεινών περιοχών, που πολλές φορές δίνει καλύτερη οξύτητα στην φωτό και μια αίσθηση 3D με λίγη τύχη και καλό εξοπλισμό] και φυσικά υπέροχα κορεσμένα [ζωντανά] χρώματα....αυτές οι ώρες είναι οι πρωινές και οι απογευματινές και ποτέ οι μεσημεριανές [ειδικά το καλοκαίρι που οι ακτίνες του ηλίου πέφτουν κάθετα και δεν έχουμε καν σκιές], έχουμε καλές σκιές και δεν βγαίνουν όλα επίπεδα - ξεπλυμένα χρώματα, η φλαταδούρα όπως λέγεται, τότε έχουμε και καλύτερη αίσθηση της απόστασης.....στο κάδρο.

Αν και όλοι ξέρουμε ότι ο φωτογράφος πρέπει να έχει πάντα τον ήλιο στην πλάτη, αυτό δεν είναι και ο κυριότερος κανόνας, τις περισσότερες φορές η αίσθηση 3D δημιουργείται με διαφορετικές γωνίες - πλάγιου φωτισμού μέχρι και τον κόντρα φωτισμό που δίνει ωραίες σιλουέτες [σκούρο μαύρο το κυρίως θέμα μας]

Τις περισσότερες φορές, επειδή επιλέγουμε ώρες που ο φωτισμός είναι πλάγιος δεν χρειάζεται η χρήση φλας, εφόσον μπορούμε να διαβάσουμε το φως και να καταλάβουμε ότι ο σκύλος μας είναι ή δεν είναι καλά φωτισμένος, αν λοιπόν υπάρχει πρόβλημα σκιάς, τότε μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε φλας, απλά για να αποφύγουμε σκιές στο πρόσωπο, τα μάτια κλπ, γι' αυτό το καλοκαίρι, μέρα μεσημέρι, βλέπετε να φωτογραφίζουν με φλας [π.χ. για να φωτίζουν τις σκιές που δημιουργούνται στο πρόσωπο από τη χρήση του καπέλου...τα μάτια μας έχουν την ικανότητα να ρυθμίζονται ώστε να ελαττώνεται η διαφορά φωτισμένων σκιερών κάτω από τον καλοκαιρινό ήλιο, το ίδιο όπως δεν μπορεί να το κάνει η μηχανή μας, έτσι τραβάμε "καπελωμένους" το καλοκαίρι στην παραλία και ενώ εμείς τους βλέπουμε με γυμνό οφθαλμό σωστά, τα πρόσωπά τους βγαίνουν σκούρα έως μαύρα στη φωτό]......προσωπικά προτιμώ να εκμεταλλεύομαι όσο καλύτερα γίνεται το φυσικό - ποιοτικό φως......, που σημαίνει ότι επιλέγω την ώρα της ημέρας και τον τόπο που έχω τον καλύτερο φωτισμό για το θέμα μου.... αυτό δεν σημαίνει ότι αποφεύγω τις αναμνηστικές, γιατί το φως δεν μου "κάθεται" σωστά.....[συνεχίζεται]
 
Last edited:


dimitrismp

Well-Known Member
8 Ιανουαρίου 2011
170
0
Η μηχανή μας είναι έξυπνη, αλλά δεν μπορεί να φτάσει τον ανθρώπινο εγκέφαλο, είναι δηλαδή και λίγο χαζή.....ας δούμε την εξυπνάδα της για αρχή και να κάνουμε χρήση ενός μηχανικού ανάλογου [στο επόμενο μήνυμα] για να καταλάβουμε κάποια πράγματα....

Η μηχανή έχει ένα μηχανισμό που λέγεται φωτόμετρο, μετρά το φως και ανάλογα την επιλογή του προγράματος [θα εξηγηθεί στη συνέχεια] που έχουμε κάνει, ρυθμίζει τις παραμέτρους της λήψης......

Υπάρχουν πολλοί τρόποι φωτομέτρησης σε κάποιες μηχανές, διαβάστε το manual να δείτε τι κάνει ο καθένας, προτιμάτε τη φωτομέτρηση "μέσου όρου", αν υπάρχει, ποτέ δεν με έχει προδώσει, γιατί παίρνει δείγματα από το χώρο του κάδρου που συνήθως είναι και το ενδιαφέρον κομμάτι και αγνοεί τα άκρα, αν έχετε ένα τύπο φωτομέτρησης, αναγκαστικά χρησιμποποιείτε αυτόν.

Ποιες είναι οι παράμετροι λήψης όμως που ρυθμίζονται από το φωτόμετρο, ανάλογα με το πρόγραμμα που επιλέγουμε;

Αυτές είναι ταχύτητα, διάφραγμα, ISO.........το τρίγωνο του διαβόλου......[συνεχίζεται]...καλά πάμε, ως εδώ;
 
Last edited:


st3li0s

Well-Known Member
26 Αυγούστου 2009
8.560
2.743
Θεσ/νίκη
Μάλιστα!

Καλά πάμε ως εδώ...

...το τρίγωνο του διαβόλου πρέπει να μάθουμε να το χρησιμοποιούμε...

Αναμένουμε με αγωνία...για να πλημμυρίσει το forum φωτογραφίες...
 


dimitrismp

Well-Known Member
8 Ιανουαρίου 2011
170
0
Ok, η φωτογραφική μηχανή είναι κουτί που στην πλάτη έχει μια φωτοευαίσθητη επιφάνεια [φιλμ ή ψηφιακό αισθητήρα], χώρος καταγραφής του θέματος και σε συγκεκριμένη απόσταση [ανάλογα αν ο φακός που χρησιμοποιείται είναι ευρυγώνιος [μικρή απόσταση]ή τηλεφακός [μεγάλη απόσταση, πάντα μετρημένο εκ παραδόσεως σε mm-χιλιοστά...] έχουμε την οπή του φακού από την οποία μπαίνει φως και μια κουρτίνα ανάμεσα στην οπή του φακού και την φωτοευαίσθητη επιφάνεια....αν είναι η κουρτίνα είναι κλειστή δεν περνά φως στην φωτοευαίσθητη επιφάνεια, αν είναι ανοικτή περνά....

Όταν τραβάμε φωτογραφία 3 συμβαίνουν, [εννοείται κατά το κλικ]

1. έχουμε την ευαισθησία της φωτοευαίσθητης επιφάνειας [ISO φιλμ ή αισθητήρα], όσο πιο μεγάλο το νούμερο ISO τόσο πιο λίγο φως [ ή αλλιώς λιγότερο χρόνο] χρειάζεται η επιφάνεια για να καταγραφεί επάνω της το θέμα ή αλλιώς αν χρησιμοποιήσουμε τον όρο ταχύτητα, μιλάμε για γρηγότερη φωτοευαίσθητη επιφάνεια, όταν χρησιμοποιούμε φιλμ το ISO παραμένει σταθερό - συγκεκριμένη αγορά φιλμ π.χ. 400 ISO ή ASA [ το ίδιο πράγμα είναι με το ISO] 100 και τραβάμε με αυτό μέχρι να τελειώσει το φιλμ, στις ψηφιακές μπορούμε να αλλάζουμε την ευαισθσησία ανά πόζα, ανά καρέ, ανά κάδρο δηλαδή.......

2. έχουμε το μέγεθος της τρύπας του φακού - διάφραγμα, όσο μεγαλύτερη τόσο περισσότερο φως οδεύει προς την πλάτη του κουτιού, που είναι η φωτοευαίσθητη επιφάνεια και τέλος....

3. έχουμε το χρόνο που μένει ανοικτή η κουρτίνα ανάμεσα στην τρύπα του φακού και την φωτοευαίσθητη επιφάνεια, όσο λιγότερος ο χρόνος, τόσο λιγότερο το φως που καταλήγει στην επιφάνεια και μιλάμε τότε για μεγαλύτερη ταχύτητα κλείστρου [κουρτίνας], όσο μεγαλύτερος ο χρόνος, τόσο περισσότερο το φως στο φιλμ ή τον αισθητήρα και μιλάμε για πιο αργή ταχύτητα....κλείστρου


Ήρθε η ώρα του μηχανικού αναλόγου.....έχουμε μια δεξαμενή στην οποία έχουμε μεταβλητό πάτο καθ' ύψος. Από πάνω γεμίζει από σωλήνα συγκεκριμένης διαμέτρου.

Για να αρδεύσουμε σωστά τα χωράφια, ανάλογα με τον ήλιο και το φως χρειαζόμαστε και διαφορετική ποσότητα νερού, το οποίο μαζεύεται αρχικά μέσα στην δεξαμενή στη σωστή ποσότητα και στο τέλος διοχετεύεται στα χωράφια.....

Το φωτόμετρο αποφασίζει πόσο νερό [έκθεση] χρειάζεται βάσει του φωτός, έτσι μετακινεί τον πάτο ανάλογα προς τα κάτω [περισσότερο νερό] ή προς τα πάνω [ λιγότερο νερό] και τελικά σταθεροποιείται......το γέμισμα γίνεται με τα χέρια και χρήση κουβάδων....από συγκεκριμένη βρύση σταθερής ροής [φωτισμός], το διάφραγμα είναι το μέγεθος των κουβάδων, η ταχύτητα είναι η γρηγοράδα με την οποία πηγαινοέρχεται, αυτός που γεμίζει την δεξαμενή, μεταξύ βρύσης και δεξαμενής και ISO είναι η διάμετρος του σωλήνα γεμίσματος της δεξαμενής...... [συνεχίζεται].....
 
Last edited:


mAthosalas

Well-Known Member
12 Ιανουαρίου 2011
1.053
2
52
Πάτρα
Eξαιρετικο θεμα,με πολυ βαθος πεδιου ομως...Τι σημαινει αυτο;Χρειαζεται τοσο πολυ αναλυση και εξασκηση που θεωρητικα οσα και να πεις για συγκεκριμενες ρυθμισεις και focusing και ταχυτητες κλειστρου,διαφραγματος,φωτοευαισθησια και ολους αυτους τους όρους που εντυπωσιαζουν αλλά ταυτοχρονα θολωνουν τη διαθεση για τον επιδοξο νεο φωτογραφο,ισως και να κανουμε μια τρυπα στο νερο.
Για μενα η φωτογραφια ειναι αυτο που λεει απο μονη της.Shooting δηλαδη πυροβολισμος.... ειναι η στιγμη.Μπορει να εχεις επιλεξει ολες εκεινες τις ρυθμισεις ωστε να αιχμαλωτισεις μια τέλεια φωτογραφια και οταν "πυροβολησεις" να χασεις τη στιγμη.να εχεις ενα ακρως απογοητευτικο αποτελεσμα...Και να αναρωτιεσαι μετα μα γιατι; Αφου ειχαμε διαφραγμα σωστο και βαθος τελειο και ταχυτητα κλειστρου ιδανικη και...αυτο κι εκεινο ...ετοιμα ολα...κι ομως,εχασες την στιγμη,την ιδανικη ληψη!
Ας αρχισουμε λοιπον απο τα απλα...αφηστε το χερι να συνδιαστει με το ματι.Να βλεπεις αυτο που θελεις να "αιχμαλωτισεις"...Οπως στη μοτοσυκλετα οσο πιο χαλαρο ειναι το χερι πανω στο τιμονι τοσο πιο ιδανικα και ξεκουραστα θα οδηγεις,ετσι και στην camera... Οσο πιο αφημενο και ηρεμο ειναι το χερι,τοσο πιο ευκολα θα συνδιαστει με το ματι...και θα δεις οτι σιγα σιγα με την εξασκηση θα ερθει η βελτιωση.Μην περιμενεις με ενα κλικ να εχεις καλυτερο αποτελεσμα μονο και μονο επειδη χτυπησες εκεινη τη σουπερ-ντουπερ ψηφιακη φωτογραφικη...
Μπορουμε να μιλαμε ωρες ακομη και για λεπτομερεις ανα περιπτωση..........πιστευεις οτι πραγματι θα σε βοηθησει αυτο;Ή οσο εμβαθυνουμε θα αρχισεις να χανεις τη μπαλα και να λες οτι ποτέ δε θα καταφερω να τα ταξινομησω στο νου και εν τελει να βγαλω τη φωτογραφια που επιθυμω...;;;
Η φωτογραφια για πολλους,γνώστες και ειδικους ειναι τεχνη.Ως τετοια για να πετυχουμε το αρεστό θα πρεπει να αφησουμε τη φαντασια να μας οδηγει.
Σε αυτη...

τον ακολουθουσα και "τον περιμενα"...αφησα το φακο να χτυπησει στο κεφαλι του...

Σε αυτη...

δεν σκεφτηκα καν τι ηθελα να βγαλω,απλα μιλουσα στον Φοιβο και ηθελα να τού βγαλω ηρεμια και ευχαριστηση...

σε αυτη...

απλα τον αφησα να παιζει και τραβηξα χωρις καμμία ρυθμιση...

σε αυτη...

κυνηγησα αντιθετα την νοητη πορεια του και σταματησα λιγο πριν τη φτασει αυτος...

σε αυτη...

απλα αφησα το σκυλο να πλησιασει στο φακο παιζοντας...


δυο απο τις πιο πανω ειναι με πολυ καλη ψηφιακη φωτογραφικη...δυο απο αυτες ομως ειναι με ενα απλο κινητο........
Η κοινη μου τεχνικη ειναι αυτο που γραφω πιο πανω:Αφηνω τη στιγμη να ερθει εκει που τη θελω...δεν πετυχαινει παντα.πολλες μου εχουν κανει τα δικα τους.ε και...απλα συνεχιζω.η φωτογραφια ειναι αγαπη,μαθαινεις μεσα απο το λαθος,αλλά δεν θα κανω ποτέ το λαθος να περιορισω το παθος για φωτογραφια με "νουμερα"...Με πιανεις πιστευω :rolleyes:
Για μενα αρχισε να δουλευεις ακριβως αυτο:Μπες στη φωτο που θελεις να βγαλεις...σκεψου...ζησε την πριν τη βγαλεις.Αυτη η σχεση φωτογραφιας-φωτογραφου δινει το αποτελεσμα :)
 
Last edited:


dimitrismp

Well-Known Member
8 Ιανουαρίου 2011
170
0
mAthosalas πολύ καλές οι παρατηρήσεις σου και μάλιστα, τυχαία ή όχι, πολύ ψαγμένες, προχώρησες σε θέματα κάδρου, σε θέματα στιγμής [decisive moment] και κλικ στη κατάλληλη στιγμή, θα σε χαρακτήριζα Bresson-ικό λοιπόν, αλλά τα περί κάδρου είναι πίσω στη σειρά, βιάζεσαι λίγο.

Από την έκφραση σου περί βάθους πεδίου κατάλαβα ότι έχεις ασχοληθεί λίγο παραπάνω, οι φωτογραφίες σου είναι πολύ καλές σε σχέση με του φίλου που αγωνιά απλά να "παγώσει" - "νετάρει" τον αγαπημένο του σκύλο......

Δεν νομίζεις όμως ότι όλοι πρέπει να φτάσουν στο επίπεδο να γνωρίζουν τι κάνει το γκάζι, ο συμπλέκτης, το φρένο και οι ταχύτητες και γιατί δεν μπορούμε να πηγαίνουμε με 20 χιλιόμετρα την ώρα με πέμπτη; Nα καταλάβουν το γιατί; Nα μην είναι παπαγάλοι; Ύστερα το χαλάρωμα των χεριών στο τιμόνι έρχεται μετά από πολλά κλικ.....μόνο του.

Τέσπα, από σας εξαρτάται, αν κουράζω, σταματώ.

Δεν ήρθα να εντυπωσιάσω εδώ, απλά με κέφι το κάνω, χωρίς υστεροβουλία, έχω μάθει ότι προσφέροντας αγνά πάντα κερδίζω κάτι, κάτι θετικό μου συμβαίνει.

Τίποτα δεν σχετίζεται στα παραπάνω με το κόστος εξοπλισμού του αναγνώστη. Τα ίδια ισχύουν και για ένα φίλο που έχει μια compact, τα ίδια και για το φίλο που έχει τη σούπερ dslr.

Και έχω μια "ιδιοτροπία", ξεροκεφαλιά πες το, πιστεύω ότι το δικαίωμα στη γνώση το έχουμε όλοι...περιμένω, να συνεχίσω ή η εμπειρία της στιγμής θα δώσει τη λύση;

Καλημέρα......:)
 
Last edited:


lawrence-gr

Well-Known Member
2 Σεπτεμβρίου 2008
6.530
781
Ξεσσαλονικη!!!
επισης.κατι που δεν μπορει να μαθει κανεις, αλλα πρεπει να το εχει κ φυσικα οταν μιλαμε για φωτογραφους κ φωτογραφια αυτο ειναι το βασικοτερο στοιχειο,ειναι η υπομονη....
 


Στατιστικά Forum

Θέματα
33.223
Μηνύματα
897.652
Μέλη
19.994
Νεότερο μέλος
Μέλα το σκυλάκι